یواشکی روزنامه ها

همسریابی رایگان در پارک

شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۷۵۵۳۷
همسریابی رایگان در پارک

حکایت طفیلی و قفیلی‌های حزب مشارکت

کیهان نوشت: معاون سیاسی حزب منحله مشارکت از رخوت اصلاح‌طلبان ابراز نگرانی کرد و در عین حال گفت باید از فرصت و ظرفیت کسانی چون ناطق نوری استفاده کرد.

آذر منصوری در مصاحبه با روزنامه شرق گفته است: بی عملی اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی قابل نقد است و من دنبال جایی می‌گشتم که این را مطرح کنم. رخوت اصلاح‌طلبان نگران کننده است. در شرایط فعلی طرح این موضوع که حمایت اصلاح‌طلبان از دولت کم شده خطای استراتژیک است.

عضو حزب افراطیون در ادامه درباره تعامل با کسانی چون ناطق نوری گفته است: سابقه گذشته و موضع‌گیری‌های «ناطق نوری» قابل رصد کردن است. عملکرد ایشان در مجلس پنجم هم قابل دفاع است. با اینکه «ناطق» رقیب «خاتمی» بود اما ما شاهد انتخاباتی جدی در اولین دوره شوراهای شهر و روستا بودیم.

هیأت نظارت آن انتخابات از دل مجلس پنجم برآمد.وی می‌افزاید: موضع‌گیری ایشان در طول سال‌های گذشته من را نسبت به نگاه منصفانه ایشان بیشتر متقاعد کرد. «ناطق» همه تلاشش را می‌کند تا جلو برخی تندروی‌ها را در کشور بگیرد.

او تعامل خوبی با جریان‌های سیاسی برقرار کرده است. همه اینها یعنی می‌شود از توان ایشان برای مجلس آینده بهره گرفت. این واقع‌بینی در اصلاح‌طلبان ایجاد شده که باید از این ظرفیت برای شکل‌گیری یک مجلس معتدل در آینده استفاده کرد.

یادآور می‌شود اذعان این عضو حزب مشارکت به بی‌عملی اصلاح‌طلبان در حالی است که افراطیون مدعی اصلاحات مدت‌هاست به ریخت طفیلی و آویزان شدن از دیگران برای ابراز وجود خود عادت کرده‌اند که نمونه بارز آن در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته صورت گرفت. بنابر تصریح محمد علی نجفی عضو کمیته 4 نفره مشورتی خاتمی، نامزد اصلاح‌طلبان چند روز قبل از انتخابات 24 خرداد 92، تنها 8 درصد رأی داشت.

تصمیم‌سازی پشت درهای بسته و جای خالی رسانه‌ها

کیهان در خبری اعلام کرد : فعالان رسانه‌ای با حضور در برنامه پایش شبکه یک سیما، به نقد و بررسی این برنامه اقتصادی پرداختند. عدم انتقادپذیری مسئولان به رسانه‌ها از مهمترین نکاتی بود که در این برنامه مطرح شد.

محمد طاهری سردبیر هفته‌نامه اقتصادی تجارت فردا در این برنامه گفت: برخی از وزرا قبل از اینکه دولت جدید روی کار بیاید برای اخذ رای اعتماد از رسانه‌ها کمک خواسته‌اند ولی اکنون درب وزارتخانه‌ها را بسته‌اند و با ما حتی در زمینه تأیید آمارها همکاری نمی‌کنند و متأسفانه برخی مسئولین نسبت به انقلاب‌های ارتباطی دید پایینی دارند و با این اوصاف باید بدانیم که پشت درب‌های بسته و حبس اطلاعاتی فساد به وجود می‌آید و ما ندانیم که سیاست‌گذارها قرار است چه کاری انجام دهند در کشور تنها عده‌ای خاص به اطلاعات دست می‌یابند و عده‌ای به دلیل عدم آگاهی از اهداف سیاستگذار ضرر می‌بینند که این تفاوت‌ها باعث ایجاد فساد در کشور می‌شود.

وی افزود: در گذشته خط قرمزها مشخص بود اما اکنون رئیس بانک مرکزی و بورس برای ما خط قرمز شده‌اند و وقتی از آنها سوال می‌پرسیم ناراحت می‌شوند، همچنین برای گرفتن آمار از وزارت اقتصاد با مشکل مواجه هستیم.مرتضی حیدری مجری برنامه پایش در این ارتباط و در تایید صحبت‌های طاهری گفت: هفته گذشته آقای دکتر طیب‌نیا را در جلسه افق رسانه که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد دیدم، ایشان گفتند: «آقای حیدری ما قبلا به برنامه پایش آمده بودیم برنامه خوبی است ولی چرا ما را دعوت نمی‌کنید که صحبت‌هایی را در برنامه پایش مطرح کنیم.»

من هم گفتم هر یکشنبه‌ای که شما وقت داشته باشید در برنامه به روی شما باز است و در طول این صحبت نیز مدیر روابط عمومی ایشان حضور داشت، بعد که مدیر روابط عمومی برنامه ما پیگیری و از ایشان دعوت کرد روابط عمومی وزارت اقتصاد گفتند اصلا چنین چیزی نیست و آقای طیب‌نیا این را نگفته، حیدری از آقای طیب‌نیا برای حضور در برنامه‌ پایش دعوت کرد و ما باید بررسی کنیم و از این جور حرفها، این حرفها 180 درجه با حرفهای آقای طیب‌نیا در آن جلسه تفاوت داشت متاسفانه برخی روابط عمومی‌ها می‌خواهند مدیران خود را کنترل کنند.

متحدان ایران رویای غرب درباره سوریه را بر هم زدند

کیهان در خبری منتشر کرد : یک کارشناس رژیم صهیونیستی گفت: پیش‌بینی اسرائیل در مورد سوریه تغییر کرده است.به گزارش العالم، دستاوردهای ارتش سوریه در پاکسازی مناطق راهبردی این کشور از گروه‌های تروریستی، پیش‌بینی صهیونیست‌ها را در مورد آینده سوریه تغییر داده است.«تزیپی حزقیلی»

تحلیلگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: حمص در برابر ارتش سوریه تسلیم شد.گروه‌های تروریستی سلفی با سلاح‌های خود حمص را ترک کردند. این گروه‌ها به مدت دو سال کنترل این منطقه را در دست داشتند اما اکنون از حمص عقب‌نشینی کرده‌اند. این کارشناس صهیونیستی افزود: «با عقب‌نشینی گروه‌های تروریستی از حمص، ایران و حزب‌الله دستاوردهای مهمی را رقم زدند و اکنون سوریه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد.»

در همین حال رابرت فیسک تحلیلگر ارشد انگلیس ضمن تحلیلی در ایندیپندنت تصریح کرد:‌ پیش‌بینی غرب درباره جنگ سوریه اشتباه از آب درآمده است و اکنون غرب از این سخن که اسد شکست خواهد خورد، عقب‌نشینی می‌کند.
فیسک تاکید کرد: بسیاری از دولت‌های غربی، کارشناسان و شمار زیادی از روزنامه‌نگارانی که از 18 ماه قبل پیش‌بینی می‌کردند اسد شکست می‌خورد، از این تحلیل عقب‌نشینی کرده‌اند.

اسرائیل و آمریکا مقاومت ایران را دشنه می‌دانند

کیهان نوشت : وزیر امور استراتژیک اسرائیل گفت: سختی مذاکرات اخیر 5+1 با ایران به خاطر مقاومت ایران بود.یوال اشتاینیتس در مصاحبه با رادیو اسرائیل گفت: مذاکرات اخیر میان ایران و گروه 5+1 با سختی‌های بزرگی رو به رو بود.

در مذاکرات هسته‌ای وین، ایرانی‌ها بر چند موضوع تاکید می‌کردند که از جمله این موارد حفظ دستگاه‌های سانتریفیوژها و غنی‌سازی اورانیوم بود.روزنامه نیویورک‌تایمز نیز در تحلیلی نوشت: شکاف‌های عمیقی در میان طرفین مذاکره بر سر موضوعاتی نظیر ابعاد و ظرفیت غنی‌سازی در ایران وجود دارد.

یک دیپلمات اروپایی گفت ما انتظار انعطاف بیشتری از ایران داشتیم.به نوشته این روزنامه یک مقام آمریکایی پیش از شروع مذاکرات وین گفته بود تایید ایران بر ظرفیت غنی‌سازی و تعداد سانتریفیوژها، مانند دشنه‌ای است که شوک به مذاکرات وارد می‌کند(!) دیپلمات‌های غربی با نزدیک شدن به 20 جولای (پایان توافق ژنو) نسبت به مذاکرات بدبین هستند.

ایران خواستار آن است که تعداد سانتریفیوژهایش از تعداد 19 هزار دستگاه کنونی را به 50 هزار دستگاه از جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل آن افزایش دهد. اکثر سانتریفیوژهای کنونی ایران از رده خارج‌اند و فقط 10 هزار دستگاه آن عملیاتی‌اند. اما غرب خواستار حفظ 3 هزار سانتریفیوژ است.

فهرست طولانی جنایت‌های انگلیس و حیای عجیب معاون وزیرخارجه

کیهان در خبری منتشر کرد : معاون وزیر خارجه می‌گوید، ایران از انگلیس عذرخواهی نمی‌کند اما در مورد پرداخت غرامت مذاکره می‌کند!

به گزارش ایسنا مجید تخت‌روانچی در گفت‌وگو با روزنامه گاردین اظهار داشت: ایران آماده است تا به عنوان بخشی از یک توافق کلی برای بازگرداندن روابط دیپلماتیک میان ایران و انگلیس در مورد پرداخت غرامت به این کشور به خاطر حمله به سفارت آن در تهران در سال 2011 مذاکره کند، اما به طور رسمی از انگلیس عذرخواهی نخواهد کرد وی افزود که بازگرداندن روابط دو جانبه با انگلیس که پس از حمله به سفارت این کشور در تهران متوقف شد مورد بحث بوده است. احتمال داشت که تا پایان سال یک توافق در این زمینه صورت گیرد اگرچه هیچ جدول زمانی تعیین نشده است.

روانچی ادامه داد: عذرخواهی رسمی مورد بحث نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که در گذشته اتفاق افتاده اما ما هیچگاه به خاطر آنها عذرخواهی دریافت نکرده‌ایم اما اکنون درخصوص اتفاقی که افتاده با دولت انگلیس در ارتباط هستیم. وی افزود پرداخت غرامت یکی از موارد مورد بحث است.

معاون وزیر خارجه در این گفت‌وگو به سوابق ممتد خباثت و خیانت رژیم انگلیس علیه ملت ایران طی 150 سال گذشته و تحمیل دو کودتا و رژیم استبدادی پهلوی به کشورمان اشاره‌ای نکرده همچنان که رفتارهای موذیانه رژیم انگلیس در مواردی نظیر حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب، حمایت از رژیم صدام در جنگ تحمیلی، حمله به سفارت ایران، راه‌اندازی فتنه سلمان رشدی علیه قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص)، نقش‌آفرینی در تحریم‌های اقتصادی غیرقانونی، کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای و نقش‌آفرینی در فتنه و آشوب سال 88 سزاوار حداقل عذرخواهی و پرداخت غرامت‌های سنگین است. دولت انگلیس اخیرا نیز چند شرکت ایرانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داد که حتی از سوی مطبوعات انگلیس مورد سرزنش قرار گرفت. این مطبوعات تأکید می‌کنند، دولت لندن بردگی آمریکا و اسرائیل را می‌کند و باعث تحقیر مردم انگلیس می‌شود.

مجوز دولت به پورمحمدی و ظریف درباره همکاری قضایی با هند

خراسان نوشت : هیئت دولت در یکی از جلسات اخیر خود با استناد به ماده ۲ آیین نامه چگونگی تنظیم و انعقاد توافق های بین المللی، به وزرای دادگستری و خارجه دستور داده با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهور نسبت به مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقت نامه معاضدت قضایی در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و هند ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کنند.

دستور ویژه مسئولان اجرایی برای توسعه سواحل مکران

خراسان در خبری اعلام کرد : پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای احیا و توسعه سواحل مکران در جنوب کشور، یکی از مسئولان ارشد اجرایی کشورمان با صدور دستوری خطاب به تعدادی از وزرای دولت و مسئولان محلی، از آنها خواسته است نسبت به تهیه طرح ویژه توسعه و عمران منطقه مکران اقدام و موضوعاتی چون سازمان اجرایی طرح، نحوه جذب سرمایه گذاری، لحاظ کردن تامین امنیت و ارزیابی راهبردهای زیست محیطی را در این طرح مدنظر قرار دهند.

گزینش پلیسی معلم های مدارس اسلامی انگلیس

جمهوری اسلامی نوشت: معلمان مدارس اسلامی در انگلیس، توسط پلیس این کشور انتخاب می‌شوند! به گزارش روزنامه گاردین، قانونی در انگلیس در آستانه تصویب است که به موجب آن سوابق همه معلمان و مسئولان مدارس اسلامی در این کشور، توسط پلیس و نیروهای امنیتی رصد و بازرسی شده و نهایتاً تایید و یا رد می‌شوند.

این روزنامه نوشت: پس از حملات مکرری که توسط اعضای دولت و احزاب افراطی انگلیسی به مدارس اسلامی شد پیش‌بینی می‌شد که دولت این کشور برای محدود کردن فعالیت این مدارس دست به اقداماتی بزند.

حالا مایکل گووو وزیر آموزش انگلیس پیش قدم شده و از تصویب طرحی در ماه آینده میلادی برای رصد سوابق معلمان مدارس اسلامی در این کشور توسط پلیس خبر داده است. هم اکنون بیش از دو هزار مدرسه اسلامی در سرتاسر انگلیس وجود دارند که برای همه مقامات محلی شناخته شده‌اند و همه مراحل اداری و امنیتی را گذرانده و به فعالیت ادامه می‌دهند. اما قانون جدید این مدارس را مجبور خواهد کرد از معلمانی استفاده کنند که پلیس انگلستان آنها را تایید کرده باشد.

اخراج شهروندان مصری از کویت

جمهوری اسلامی اعلام کرد : کویت قصد دارد 15 شهروند مصری مقیم این کشور را به دلیل شرکت در "یک تجمع غیرقانونی" در حمایت از عبدالفتاح سیسی اخراج کند. به گزارش گلف نیوز، مقامات کویتی می‌گویند این اتباع مصری در یک تجمع، تصاویری از عبدالفتاح سیسی کاندیدای ریاست جمهوری مصر را بالای سر برده‌اند.

روزنامه الرای به نقل از منابع امنیتی نوشته است: "بعضی از این مصری‌ها بر روی سقف اتوبوس رفته و شعارهایی را در حمایت از سیسی سر داده‌اند. تجمع آنها باعث ایجاد اخلال در ترافیک شهری شده است."

این روزنامه در گزارش خود نوشته است: "پس از آنکه تعداد شرکت کنندگان در تجمع زیادتر شد و راننده اتوبوس نیز از ارائه مدارک شناسایی به پلیس راهنمایی و رانندگی خودداری کرد، پلیس تقاضای نیروی پشتیبانی کرد و در ادامه 15 نفر از این اتباع مصری را بازداشت کرد." پرونده این افراد به اداره تحقیقات کیفری ارجاع شده و در نهایت این اداره رای به اخراج آنها از خاک کویت داده است. براساس قوانین کویت، اجتماع و راهپیمایی تمام اتباع خارجی مقیم این کشور، صرفنظر از اهداف تجمع، ممنوع است.

ادعای اعزام مهاجران افغان به سوریه

قدس در خبری نوشت : به دنبال ادعای واهی برخی رسانه‌های غربی مبنی بر اقدام ایران به اعزام مهاجران افغان به سوریه، رئیس مجلس سنای افغانستان انجام تحقیقات در این باره را خواستار شد. این ادعا در حالی است که دفتر آیت ا... محقق کابلی خبر منتشر شده به نقل از دفتر وی مبنی بر تأیید اعزام مهاجران افغان توسط سپاه به سوریه را تکذیب کرد.

سکوت 3000 میلیاردی!

قدس در خبری اعلام کرد: افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه تاکنون وزارت صنعت و بانک مرکزی پاسخی درباره رانت 650 میلیون یورویی(3هزار میلیارد تومانی) به این کمیسیون نداده‌اند، گفت: سهل‌انگاری و تعلل این دستگاه‌ها در پاسخگویی نشان می‌دهد رانت انجام شده است.

اقدام ضد شیعی سعودی ها

قدس اعلام کرد : خبرها حاکی است که حکومت عربستان سعودی دستور ممنوعیت پخش خوراکی همزمان با اعیاد شعبانیه در این کشور را صادر کرده است. گفته می شود که حکومت سعودی به مأموران خود ابلاغ کرده است که در صورت پخش شیرینی در ایام ماه شعبان، زئران متخلف! را بازداشت کنند.

سمت جدید فرماندار عزل شده بروجرد!

قدس در خبری منتشر کرد: در حکمی از سوی استاندار لرستان، منوچهر فراقی فرماندار سابق و برکنار شده بروجرد به عنوان مشاور امور عمرانی استانداری لرستان منصوب شد. فراقی پیش از این به مدت چهار ماه مسوولیت فرمانداری ویژه بروجرد را برعهده داشت که بعد از لغو سخنرانی سید حسن خمینی در بروجرد، روز گذشته برکنار شد و جای خود را به رضا آریایی داد.

همسریابی رایگان در پارک

قدس در خبری اعلام کرد : بتازگی در کشور چین خانواده‌ها برای حل مشکلات همسر یابی فرزندانشان دست به کاری عجیب زده اند. در این اقدام جالب خانواده ها آگهی هایی را برای فرزندان دم بخت خود آماده می کنند و بر روی دیوار پارکی بزرگ در شانگهای به نمایش می گذارند. این تبلیغات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و میزان درآمد فرزندانشان است که پدر و مادران هر شنبه و یکشنبه برای نصب تبلیغات به این پارک می آیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مجتبی
United States
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
.... سردبیر محترم بیشتر نظارت داشته باشید. شما وظیفه اطلاع رسانی دارید نه فریب دادن مردم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
واقعا كه. این تیتر یعنی چی ؟ كدوم خبرنگار تازه كاری این تیتر...رو زده ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها