رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این‌که کار اجرایی، کار سختی است، تصریح کرد: مدیران رسانه‌ها باید از اخباری که موجب تشویش اذهان مردم، تضعیف دولت و تخریب برخی از اقدامات می‌شود، جلوگیری کنند.
کد خبر: ۶۷۵۵۳۱
فیروز‌آبادی: دولت را نباید تضعیف کرد

به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در مراسم اعطای دانش‌نامه به دانش‌آموختگان دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: بعضی اخبار، بی‌ارزش و تفرقه‌انگیز است، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا است. من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند خطا می‌کنند. برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند، باید روش‌شان را اصلاح کنند والا ما با آنها برخورد می‌کنیم.

فیروزآبادی گفت: رهبری فرمودند که از دولت حمایت کنید، به پیشرفت کشور کمک کنید هرکس هر جا هست همان‌جا را بسازد، انتقاد مخرب نکنید، جنجال نکنید، آرامش جامعه را به هم نزنید.

انتقاد صفارهرندی از تخریب مذاکره‌کنندگان

محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد شدید از این‌که عده‌ای در زمینه مذاکرات اخیر دچار افراط و تفریط شده‌اند، گفت: تیم مذاکره‌کننده و اصل مذاکرات هسته‌ای مورد تائید و اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، صفارهرندی در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین آذربایجان شرقی افزود: کسانی که توافق‌های اخیر را با عناوینی همچون «معاهده ترکمانچای» و «ننگین» یاد می‌کنند، بشدت دچار اشتباه و خطا شده و در مسیر افراط‌گرایی گام برمی‌دارند.

وی البته گفت: باید توجه داشت که هر اعتمادی به معنای نبود خطا و اشتباه از سوی افراد مورد اعتماد نیست و این مذاکرات نیز دچار خطاهایی است.صفارهرندی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در این زمینه طی تذکری خطاب به مسئولان سیاست خارجی فرمودند نقاط ضعف در مراحل اولیه، نباید در مرحله پایانی دیده شود.

پیشنهاد فراکسیون اصولگرایان به رهروان

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس از پیشنهاد این فراکسیون به فراکسیون رهروان ولایت برای ارائه فهرست واحد جهت شرکت در انتخابات هیات رئیسه مجلس خبر داد.

وی افزود: منتظر جواب فراکسیون رهروان به این پیشنهاد هستیم که برای همه سمت‌های هیات رئیسه فهرست نامزدهای واحدی را ارائه دهیم.در سال‌های گذشته، فراکسیون اصولگرایان در رقابت با فراکسیون رهروان نتوانسته به توفیقی دست یابد.

ابراهیمی: طرح ‌ایران ‌کلید حل ‌بحران ‌سوریه ‌است

اخضر ابراهیمی، نماینده پیشین سازمان ملل در امور سوریه، طرح چهار ماده‌ای ایران برای حل بحران سوریه را کلید حل بحران در این کشور خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابراهیمی که هفته پیش از سمتش استعفا کرد در گفت‌وگو با المانیتور اظهار کرد: گفت‌وگو درباره طرح چهار ماده‌ای ایران، البته به معنای اجرای بی‌چون و چرای آن نیست، اما این طرح، طرحی است که جای گفت‌وگو و مذاکره دارد.وی گفته برای رهایی از این مخمصه باید همان‌طور که ایرانی‌ها گفته‌اند تمام جنگجویان خارجی را از سوریه بیرون کنیم.

امیر کویت به تهران می آید

خبرگزاری ایسنا نوشت: شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت، در راس هیاتی بلندپایه به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات کشورمان یازدهم خرداد به تهران سفر می‌کند.

حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه فروردین ماه در دیدار با امیر کویت پیام دعوت رئیس جمهور را برای سفر به تهران به وی تسلیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها