نبض سیاست

جهانگیری رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شد

اعضای حزب کارگزاران در جلسه اخیر این حزب، اسحاق جهانگیری را به‌عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب کردند و غلامحسین کرباسچی، تنها نامزد دبیرکلی این حزب هم بار دیگر در مسئولیت حزبی خود ابقا شد. به گزارش ایسنا، سعید لیلاز هم به‌عنوان قائم‌مقام دبیرکل، محسن هاشمی به‌عنوان نایب رئیس حزب و سیدافضل موسوی به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۷۴۶۴۳

توضیحات وزیر اطلاعات درباره بند 350

وزیر اطلاعات با بیان این که گزارشی از واقعه بند 350 زندان اوین تهیه شده است، گفت: امکان بیان جزئیات این گزارش وجود ندارد. به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی تصریح کرد: رسیدگی به این موضوع در اختیار قوه قضاییه است. علوی در پاسخ به اصرارهای مکرر خبرنگاران برای توضیح در این زمینه اظهار کرد: بالاخره در این باره کارهایی انجام شده و همین مقدار قابل گفتن است.

کشف لاشه فالکن۲۰ در آب‌های خلیج فارس

لاشه هواپیمای سانحه دیده فالکن ۲۰ پس از ۷۰ روز جستجوی شبانه‌روزی در عمق ۴۰ متری دریا کشف شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این هواپیما، دوازدهم اسفند 92 در‌ آب‌های خلیج فارس سقوط کرد که بر اثر آن چهار نفر از سرنشینان آن جان باختند.

ادامه پیگیری‌ها درباره لغو سخنرانی سیدحسن خمینی

واکنش‌ها به اقدام چندی قبل عده‌ای در بروجرد که به لغو سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در دانشگاه این شهر منجر شد، ادامه دارد و دیروز روح‌الله جمعه‌ای، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و بین‌الملل وزارت کشور گفت: از زمان وقوع این اتفاق با دستور مستقیم وزیر کشور، هیاتی به‌منظور بررسی علل وقوع این موضوع تشکیل و به محل اعزام شد. وی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از تمامی شاهدان محلی، تحقیق به عمل خواهد آمد و قطعا براساس ضوابط، برخورد لازم و قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت. پیش از این برخی سایت‌ها از عزل فرماندار بروجرد به دستور رئیس‌جمهور خبر دادند اما مسئولان وزارت کشور با تکذیب این خبر اعلام کردند که هرگونه تصمیم‌گیری، بعد از کامل شدن گزارش هیات اعزامی خواهد بود.

سفر یک مقام وزارت امورخارجه فرانسه به ایران

ژان فرانسوا ژیرو، مدیرکل خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت امور خارجه فرانسه به تهران سفر کرد. وی دیروز با علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها