پسر سابقه دار که با راه اندازی درگیری صوری از مسافران اتوبوس جیب بری می کرد در جریان آخرین سرقت خود از سوی مالباخته دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۵۲۳۴
دعوای صوری؛ شگرد جیب بر بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 10 و 30 دقیقه چهارم اردیبهشت امسال، عابران در میدان امام حسین شاهد صحنه تعقیب و گریز دو نفر جوان بودند که فرد تعقیب کننده با فریادهای «دزد – دزد» به تعقیب جوان دیگر پرداخته بود.

تعقیب و گریز آنها ادامه داشت تا فرد متواری در زمان عبور از میله های خط ویژه اتوبوس های BRT با یک دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و پس از آن از سوی شهروندان دستگیر شد.

با انتقال متهم به کلانتری 109 بهارستان وی همچنان منکر هرگونه سرقت شد اما مالباخته در اظهاراتش عنوان داشت که این شخص به همراه فردی دیگر، در یک درگیری صوری اقدام به جیب بری از وی کرده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده به همراه متهم و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت :ساعت 10 صبح سوار اتوبوس BRT - در مسیر غرب به شرق خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین (ع) – شده بودم که ناگهان جوانی در داخل اتوبوس و بدون هیچ گونه دلیلی با من درگیر شد. در همین زمان جوان دیگری که به ظاهر به طرفداری از من وارد درگیری شده بود، در میدان امام حسین از اتوبوس پیاده و نفر اول همچنان در داخل اتوبوس باقی ماند. در داخل اتوبوس متوجه شدم که کیف بنده به سرقت رفته است. بلافاصله از راننده درخواست توقف کردم و در همین زمان همین آقا (متهم) که در داخل اتوبوس باقی مانده بود اقدام به فرار کرد. به تعقیب او پرداخته تا اینکه زمانی که با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرد با کمک شهروندان وی را دستگیری کردم.

با توجه به اظهارات مالباخته و وقوع سرقت مشابه در داخل اتوبوس های BRT به ویژه در مسیر آزادی – تهرانپارس و بالعکس و تعدادی از ایستگاه های مترو واقع در مراکز پرتردد، تعدادی از مالباختگان جهت شناسایی متهم به پایگاه هفتم آگاهی دعوت و متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

تمامی مالباختگان در اظهارات خود عنوان کردند که اموال آنها در یک نزاع و درگیری صوری به سرقت رفته است.

«قدرت» که پس از شناسایی به عنوان یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار – با بیش از هفت سابقه دستگیری از سال 82 تا 1387 - چاره ای جر اعتراف نداشت به دهها فقره جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه و وجوه نقد در ایستگاه​های اتوبوس BRT و مترو سطح شهر تهران اعتراف کرد .

سرهنگ حسین فرد، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به سوابق متهم در ارتکاب سرقت های مختلف به ویژه جیب بری، شناسایی از سوی تعدادی از مالباختگان و اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری در مراکز پر تردد سطح شهر تهران به ویژه در خطوط مترو و اتوبوس​های BRT سطح شهر تهران و به منظور شناسایی سایر مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است. به همین خاطر از تمام شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
موسسه فرهنگی مطبوعاتی محترم رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی سرهنگ داوود فرد 0 نه حسین فرد !!!!!!!

نیازمندی ها