تصادف تانکر با تاکسی و خودروی سواری در بزرگراه آزادگان صبح امروز یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۶۷۵۰۰۵
مرگ در میان آهن پاره‌های خودرو

به گزارش سازمان آتش‌نشانی، حادثه ساعت 9 و 44 دقیقه صبح امروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد و آتش‌نشانان به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه خلیج‌فارس اعزام شدند.

عزیز غلامی‌نسب، افسر آماده منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در باره این سانحه رانندگی گفت: یک دستگاه تریلی نفتکش به علت نامعلومی با خودروی سواری و تاکسی که در حال گذر از مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بودند، برخورد کرد و در محل حادثه متوقف شد.

وی افزود: شدت تصادف به حدی بود که راننده تاکسی و یکی از سرنشینان آن در اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شدند و آتش‌نشانان با برش دادن بدنه خودرو، هر دو نفر را خارج کردند.

غلامی‌نسب تصریح کرد: راننده تاکسی که بشدت مجروح شده بود، توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت. متاسفانه در این حادثه سرنشین تاکسی که زنی میانسال بود، جانش را از دست داد.

وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه مرگبار از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی تهران در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از حضور در محل حادثه، راننده خودروی پراید و دو سرنشین دیگر تاکسی را که صدمه چندانی ندیده بودند، از خودرو خارج کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
بی زحمت از پلیس راهور محترم خواهش فرمایید بعد از وقوع حادثه تشریف نیاورند اگر زحمتی نیست قبل از وقوع حوادث زحمت بكشند وجود مبارك را خودروهای پلیس خارج كرده و رانندگان متخلف را متوقف نمایند با تشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها