رقابت‌های اتوموبیلرانی آف رود جام ارس با حضور 60 اتومبیلران حرفه ای از سراسر کشور در پیست پارک کوهستان منطقه آزاد ارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۳۵۵
مسابقات کشوری اتومبیلرانی آفرود + عکس

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، اتومبیلرانان حرفه ای کلاس آف رود با استقبال هزاران نفر ورزش دوست از سراسر کشور از ساعت 9:30 صبح دیروز در پیست موتور سواری و اتومبیل رانی پارک کوهستان ارس به رقابت پرداختند.

در کلاس چهارسیلندر کاربراتور امیر پارسایی از آذربایجان غربی در سکوی نخست ایستاد و مهدی یزدانیان از یزد و حسین حسینی از آذربایجان غربی بترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در کلاس چهارسیلندر انژکتور شش کاربراتور اصغر زادبیگ از آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی دست یافت مجید سرسنگی از یزد و روح الله اصغرلو از زنجان بترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس آزاد نیز عباس سربازی از منطقه آزاد ارس به مقام قهرمانی رسید و سید مجید حسینی از فارس دوم شد و امیر باران دوزی از آذربایجان غربی در سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است این مسابقات برای اولین بار با همکاری منطقه آزاد ارس، فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری کشور و هیات استان آذربایجان شرقی 26 اردیبهشت ماه سالجاری در ارس برگزار شد.

یادآور می شود مسابقات موتورکراس کشوری نیز در 29 فروردین ماه امسال با استقبال کم نظیر علاقمندان به ورزش های مهیج در پیست پارک کوهستان برگزار شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها