جام جم نوا: با رسیدن روز میلاد امیر المومنین و روز پدر بسیاری از اهالی موسیقی در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود و پدرانشان منتشر کردند تا اینگونه ادای دینی به آنها کرده باشند. در اینجا می توانید عکس های آنها با توضیحاتی که نوشتند را ببینید.
کد خبر: ۶۷۳۲۹۰
همه خواننده هایی که با پدرشان عکس گرفتند/تصاویر

نخستین عکس متعلق به احسان خواجه امیری است که سال گذشته در چنین روزی برای نخستین بار پدر شد.

خواجه امیری در توضیح این عکس نوشت: «اینم اولین کادوی روز پدر من از طرف ارشان و مامانش
میلاد حضرت علی ع و روز مرد و به همه تبریک میگم.»

عکس بعدی را رضا یزدانی منتشر ساخته است و همراه با آن از آرزوهای پدرش صحبت کرده است.

رضا یزدانی: «در آغوش پدر....
پدرم دکتر یزدانی ، همیشه دوست داشت مثل خودش پزشک بشم ... اما وقتی عشقو علاقه وصف ناشدنیمو به موسیقی دید.. از هیچ حمایتی دریغ نکرد... مثل یه کوه میشه بهش تکیه داد...امیدوارم همیشه سلامت باشه و سایش بالای سرم...
روز پدر و تولد حضرت علی رو به همه پدرهای دنیا تبریک میگم و ارزو میکنم که همیشه سایشون بالای سر خانواده هاشون باشه...»

امید حاجیلی با انتشار دو عکس در فاصله زمانی بیست ساله از خدا برای حضور پدر در کنارش سپاس گذاری کرد.

امید حاجیلی: «سی و یک سال، سی و یک بار تا الان روز پدر داشتم .... از خدا ممنونم بابت همه چیز و آرزوم اینه که حداقل چهل سال دیگه روزهای پدر و مادر و سالم و سر حال جشن بگیرم باهاشون و از بودنشون نهایت لذت و ببرم و افتخار کنم ..... جای پدران و مادرانی که بالا سر خانوادشون نیستن همیشه گلبارون»

خشایار اعتمادی عکسی از پدر مرحومش منتشر ساخت.

خشایار اعتمادی: «پدرم سلام
ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ؟ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ؟پدر ﺭﻭﺯﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ. ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﺍﺩﺏ ﺑﺮ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ .پدرم ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺍﻣﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩ.ﮐﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﯼ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺵ ﺁﺭﺯﻭ ﺷد،دلم برایت تنگ شده..تقدیم به همه ی انهایی که پدرانشان به مهمانی خدا رفته اند. ضمن آرزوی طول عمر برای همه ی پدرانی که خورشید خانواده هستند ، قدرشان را بدانید ،به آنان احترام کنید . و لحظاتتان را با این فرشتگان زمینی خاطره کنید. روز پدر مبارک»

عماد طالب زاده که نخستین روز پدر را با پسرش جشن گرفت عکسی از خود و ساتیار کوچک منتشر ساخت.

عماد طالب زاده: «روز پدر و تولد حضرت علی مبارک»

کارن همایونفر عکسی از پدر مرحومش منتشر کرد و به همراه آن یکی از زیباترین دلنوشته ها را روی اینستاگرامش قرار داد.

کارن همایونفر: «تا پدر نشده باشی تا پدر از دست نداده باشی روز پدر در جانت در روحت جا نمیگیرد. روز پدر مبارک همه ی کسانی که به پدرهایشان احترام میگذارند چه کنارتان باشند و بتوانید در آغوشتان بگیرید چه کنارتان نباشند روحشان دست به روی چشمانتان میگذارند و آرام نوازشتان میکنند بیصدا در را میبندند و میروند.»

رضا صادقی نیز برای پدر دعای خیر کرد.

رضا صادقی: «پدر آخرین پناه روزگاره که میشه تکیه کرد بهش .... پدرم ممنونم که سایه دعات بر سرم هست و تا اخر عمر خدمتگزارتم ... به حق ابروی علی که همیشه شاد و از ما فرزندانت راضی باشی ... خداوند همه پدرهای رفته رو بیامرزه و روحشون و شاد کنه .....»

زانیار خسروی با انتشار عکسی از پدر و احتمالن پدربزرگش مختصر و مفید روز پدر را شاد باش گفت.

زانیار خسروی: «روز همه پدرها مبارک»

مجید اخشابی: «ولادت شاه مردان، روزپدر و روز مرد و مردانگی بر همه شما عزیزان مبارک باد. یقینا هفته ای که روز تولد حضرت امیر را چون نگین در خود جای داده، متبرک و مهنا ست. پدران چه در آسمان و چه در زمین همیشه و در همه حال از فرزندانشان حمایت میکنند... امیدوارم ما فرزندان، بتوانیم با کمالات وشایستگیهای بیشتر و متفاوت تری به مهرورزیهایشان پاسخ بدهیم تا شادی و رضایت واقعی شان فراهم شود.»

شهاب رمضان: «عشق جانم پدرم روزت مبارک تولد حضرت علی (ع) روز پدر رو تبریک میگم به تمام پدران عزیز و آرزوی سلامتی برای همه »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها