علیرضا رضایی با اشاره به اهمیت پیگیری درخواست اعلام شده از سوی شهروندان و مشترکان برق، گفت: بر این اساس به صورت آزمایشی سامانه پیامکی 121 و تسریع در رسیدگی مناطق برق راه اندازی شد.
مدیر امور هماهنگی فوریتهای شرکت توزیع برق تهران با اعلام اینکه این مرکز هوشمند نظرات مشترکان در قالب سیستم پیام کوتاه را با استفاده از امکانات موجود در سامانه فوریتهای شرکت توزیع برق تهران اخذ می کند، افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش رضایت مندی مشترکان و پیگیری درخواست های شهروندان در خصوص خاموشی معابر است.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح به تمام مشترکانی که قبلا در رابطه با خاموشی معابر با سامانه فوریتهای برق تماس گرفته اند و بر اساس اطلاعات ثبت شده در نرم افزار ثبت حوادث (ENOX) به درخواست آنها رسیدگی شده است.
رضایی با یادآوری اینکه در این طرح به صورت پیامکی از مشترکان درخواست می شود در صورت خاموشی احتمالی برق معابر آن را به شرکت توزیع برق پیامک کنند، گفت: پاسخها و بازخورد دریافتی از مشترکان به صورت روزانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته ومواردی که بر اساس اعلام مشترکان برطرف نشده باشد، مجددا به صورت تائید نشده در نرم افزار ENOX ثبت و جهت رفع خاموشی معابر مورد پیگیری قرار می گیرد.
این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در تهران اجرا شده است و از اول اریبهشت تاکنون بطور متوسط روزانه 600 مورد پیام کوتاه به مشترکان تهرانی ارسال پاسخ از آنها دریافت شده است. (مهر)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت