در حاشیه کلاس دانش افزایی مربیان چه گذشت؟

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس از زبان استیلی

هنوز مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی صورت نداده‌ایم زیرا این وظیفه مدیر عامل و کمیته فنی است که این کار را انجام دهد.
کد خبر: ۶۷۲۷۱۳
آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس از زبان استیلی

حمید استیلی در خصوص همایش مربیان لیگ برتر اظهار داشت: ما از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم زیرا این همایش در راستای دانش‌افزایی مربیان بوده و فکر کنم حضور مربیان قدیمی فوتبال می‌تواند نقش اعظمی در راستای مدیریت فوتبال امروزی داشته باشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد حضور اجباری مربیان و تهدید نسبت به اینکه مربیانی که حضور نداشته باشند حق سرمربیگری ندارند، افزود: این پیام هم برای من آمده بود این بسیار مهم است که ما اصول و قواعد فوتبال را رعایت کنیم زیرا قانونمند خواهیم بود و به مشکل بر نمی‌خوریم.

استیلی در مورد آخرین اوضاع نقل و انتقالات پرسپولیس تصریح کرد: در این رابطه دایی جلسات مقدماتی با رحیمی داشته است و در این جلسات دایی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به رحیمی ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: هنوز مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی صورت نداده‌ایم زیرا این وظیفه مدیر عامل و کمیته فنی است که این کار را انجام دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: ما مشکل مالی نداریم فقط باید یک سری هماهنگی‌ها با اداره مالیات داشته باشیم تا مشکلات به حداقل برسد.

استیلی در مورد بازگشت کریمی هم اضافه کرد: کریمی یکی از فوتبالیست‌های خوب کشورمان است اگر احتیاج داشته باشیم بطور قطع جذب می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بطور حتم کمیته فنی هر بازیکنی را که بتواند به پرسپولیس کمک کند و مفید باشد جذب می‌کند تا پرسپولیس قهرمان لیگ شده و در جام باشگاه‌های آسیا موفق ظاهر شود.(روزنو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها