معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف 904 خودرو رانندگان تهرانی به دلیل رانندگی مخاطره آمیز و خلافی بالای یک میلیون تومان در محورهای مواصلاتی پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۶۷۳
بیش از 900 خودروی تهرانی ها توقیف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پرویز حسینی معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس راهور طی 24 ساعت گذشته 904 خودرو را به خاطر تخلف حادثه ساز توقیف کرده و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کرده است.

وی افزود: در همین راستا تعداد 460 موتور سیکلت که تخلف عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده روها ، مخدوش کردن پلاک، تردد در خط ویژه داشته را توقیف کرده و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کرده است.

سرهنگ حسینی گفت: در شبانه روز گذشته 160خودرو که خلافی بالای یک میلیون داشتند برابر قانون توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس تهران بزرگ افزود: علاوه بر وقوع یک فقره تصادف فوتی که بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان سئول که به مرگ راکب آن منجر شد، گزارش شده 108 تصادف فقره جرحی و 97 فقره تصادف خسارتی نیز در نقاط دیگر پایتخت رخ داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها