چرا افشارزاده مدیرعاملی آبی پوشان تهرانی را قبول نمی کند؟

ردپای مدیرشناخته شده فوتبال در اتفاقات اخیر استقلال

واکنش دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک به یک خبر

افشارزاده: این فرهادمجیدی که می گویید ، کجاست؟

وضعیت تیم استقلال در لیگ برتر امسال روشن نیست اما با این وجود یک عده اصرار دارند جایگاه امیرقلعه نویی در این تیم را به فرهاد مجیدی بسپارند.
کد خبر: ۶۷۲۲۰۸
افشارزاده: این فرهادمجیدی که می گویید ، کجاست؟

به گزارش جام جم ورزشی ، بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال شایعه پیوستن کاپیتان آبی ها به کادر مربیگری این تیم شکل گرفت. یک عده از همان ابتدا به دنبال نتیجه نگرفتن امیر قلعه نویی ساز مخالفت با سرمربی آبی ها را کوک کردند و شایعه آمدن مجیدی به استقلال را سر زبان ها انداختند. فرهاد مجیدی نیز در این مدت کمتر صحبت کرده است اما پیام های او در شبکه های اجتماعی از حضور این بازیکن باسابقه استقلال در کلاس های مربیگری خارج از کشور حکایت می کرد که همین امر به شایعات جدید درباره مربیگری مجیدی در استقلال دامن زد. در چند روز گذشته که صحبت هایی مبنی بر آمدن بهرام افشارزاده به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال شنیده شد باز هم بحث بازگشت مجیدی قوت گرفت. با این حال دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در واکنش به شایعه ملاقاتش با فرهاد مجیدی به تسنیم گفت: «چند سال است مجیدی را ندیده‌ام و صحبتی با او نداشتم به من بگویید او کجاست.»

بهرام افشارزاده در مورد اینکه باز هم در چند روز گذشته نام وی به عنوان گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی استقلال مطرح شده است، گفت: «هنوز هیچ صحبتی از سوی مسئولان وزارت ورزش نشده و جلسه‌ای هم در این زمینه با من برگزار نکرده‌اند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
خدایا چه خوابی برای استقلال دیده اند نمیتونید بزارید حاج فتل بی منت كارش را بكند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها