شهروندان تویسرکانی با حضور در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی رکورد خوبی از خود به جا گذاشتند و روز ماندگاری را در تاریخ ورزش این شهرستان ثبت کردند.
کد خبر: ۶۷۱۹۰۲
تویسرکانی‌ها در پیاده‌روی سنگ‌ تمام گذاشتند

جمعه 19 اردیبهشت 93 در تاریخ ورزش شهرستان تویسرکان ماندگار شد و به دلیل حضور چندصدهزار نفری شهروندان تویسرکان امروز در تاریخ ورزش این شهرستان ثبت و ضبط گردید.

تویسرکانی‌ها از ساعات اولیه صبح به همراه خانواده‌های خود میسر سه کیلومتری میدان امام خمینی(ره) تا مقبره حیقوق نبی(ع) را پیاده‌روی کردند تا در نهایت به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

در کنار مردم ورزش‌دوست تویسرکان پای مسئولان ارشد استان و حتی وزارت ورزش هم به این همایش باز شده بود و این توجه ویژه و مثال‌زدنی دست‌اندرکاران ورزش را نشان می‌داد.

حضور پیر و جوان و بزرگ و کوچک در این همایش که به مناسبت سالروز میلاد امیرالمومنین(ع) برگزار شده بود در نوع خود جالب توجه و زیبا بود.

هرچند اهدای یک دستگاه خودروی پراید و کمک هزینه‌های حج عمره و کربلای معلی بهانه خوبی برای تشویق مردم به امر ورزش بود اما انصافاً و بدون اغراق باید گفت امروز تویسرکانی‌ها در برگزاری این همایش سنگ تمام گذاشتند.

حضور غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، محمدناصر نیکبخت، استاندار، علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، سیدمهرداد موسوی، فرماندار تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان، سیدعبدی افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین محمدمهدی مفتح، نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به عنوان مدیران مدعو این همایش بزرگ بودند.

پخش زنده این همایش از شبکه سوم سیما باعث شده بود تا تعداد بیشتری از مردم فهیم و ورزش‌دوست تویسرکان به محل برگزاری این همایش بیایند و فضای بسیار بانشاطی را فراهم کنند.

اجرای برنامه ورزش باستانی، نرمش صبحگاهی، حرکات ورزشی توسط دختران خردسال ورزشکار و همچنین اجرای ورزش‌های رزمی تکواندو و ووشو از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود.

قبل از اجرای قرعه‌کشی، میهمان و مدیران مدعو به ایراد سخنان پرداختند که در این بین خبرهای خوبی برای مردم کشور به خصوصی تویسرکانی‌ها داشتند.

به گفته هادی سبزواری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان در این همایش در مجموع جوایز ممتاز و عادی، بیش از 350 تویسرکانی با دست پر از این همایش به خانه بازگشتند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها