یک مسئول قضایی آمریکا، از محکوم شدن یک زن آمریکایی که متهم است ۴۰ سال قبل همسر خود را به قتل رسانده است خبر داد و گفت: این زن ۷۵ ساله، همسرش را درحالی که فقط چند ماه از ازدواجشان می گذشت، به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده است.
کد خبر: ۶۷۱۸۵۳
راز قتلی که پس از ۴۰ سال فاش شد

« اودن تامس » 75 ساله، متهم است که 40 سال پیش در محل سکونت خود در منطقه چادویک در ایالت میسوری آمریکا، « رونالد هولتز» همسرش را در سال 1974 میلادی، یا 1975 میلادی، درحالی که فقط چند ماه از ازدواجشان می گذشت، به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده است.

در همین حال نماینده دادستان این منطقه گفت که این زن در آن سال هنگامی که همسرش در خواب بود گلوله ای به سر او شلیک کرده و او را به قتل رسانده است. این درحالی است که وکلای مدافع متهم در دفاع از او گفته اند وی به سبب اینکه همسرش تهدید کرده بود به نوزادشان آسیب خواهد رساند مجبور شده وی را به قتل برساند.

یکی از شاهدان این پرونده گفته است اودن، اعتراف کرده که گلوله ای به همسرش شلیک کرده و جسد او را درون بشکه ای در یک منطقه دور افتاده به آتش کشیده است. گفته می شود که دادگاه ممکن است متهم را به بیست سال زندان محکوم کند.

شایان ذکر است مسئولان قضایی آمریکا در اوت گذشته موفق شدند بقایای جسد هولتز، را پیدا کنند و در بررسی های صورت گرفته بر روی این جسد مشخص شد وی بر اثر اصابت گلوله به پشت سرش به قتل رسیده است . (شبکه خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها