سرخوردگی تروریبستها درپی تسلط ارتش سوریه بر حمص

یک تحلیلگر نظامی عرب در گفتگو با شبکه العربیه گفت: تسلط ارتش سوریه بر شهر حمص باعث ایجاد اندوه و احساس سرخوردگی میان مخالفان سوری شده است .
کد خبر: ۶۷۱۸۰۲
سرخوردگی تروریبستها درپی تسلط ارتش سوریه بر حمص

به گزارش واحد مرکزی عبدالناصر العائد افزود: البته مخالفان بشار هم بهره مند شدند و آن حفظ جان هزار و دویست جنگجو بود که درمحاصره گرفتار شده بودند .

وی افزود: شهر حمص برای مخالفان سوری یک جنبه نمادین داشت و افتادن این شهر به دست نیروهای نظام باعث ایجاد حزن و اندوه شدید در میان آنها شده است و آن ها احساس سرخوردگی می کنند. نظام سوریه تلاش خواهد کرد تا از این واقعه نمادین در انتخابات ریاست جمهوری آتی استفاده کند و این از همه چیز بدتر است .

وی ادامه داد: در روزهای اخیر وضعیت جنگجویانی که در مناطق قدیم شهر حمص باقی مانده بودند به قدری وخیم شد که دیگر توان مقاومت در برابر نیروهای نظام را نداشتند از این رو حاضر شدند که به این توافق تن در بدهند. روسیه در واکنش به این توافق اعلام کرده است که فرایند های این چنینی بهترین راه برای حل و فصل بحران در تمامی مناطق سوریه است. این اظهارات نشان می دهد که روسیه و ایران از مدت ها پیش وضعیت را به گونه پیش برده اند که نهایتاً چنین نتیجه ای رقم بخورد.

این تحلیلگر نظامی گفت در شرائط کنونی دیگر انفجارهای پراکنده درشهرها نتیجه ای ندارد آن هم درحالیکه مخالفان شهرهای حمص، القصیر و القلمون را از دست داده اند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
الحمدالله رب العالمین . انشاالله به امید سرافكندگی تمامی تروریستها در در سر تا سر سوریه و عراق // از اردبیل

نیازمندی ها