پیرترین مرد جهان، ژن های مناسب و سبک زندگی خوب را دلیل عمر طولانی می داند و می گوید که هرگز مشروبات الکلی نخورده، سال هاست که سیگار را ترک کرده است و پیشتر، تمرین شنا و ژیمناستیک می کرد.
کد خبر: ۶۷۱۱۷۱
راز طول عمر پیرترین مرد جهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از راشاتودی، الکساندر ایمیچ 111 ساله که پس از مرگ چند روز پیش «ارتور لیکیتا» ایتالیایی در سن 112 سالگی، حالا مسن ترین مرد جهان به شمار می رود، لهستانی الاصل و ساکن نیویورک در آمریکاست.

او گفته است که فکر نمی کرد روزی به این تنهایی زندگی کند و از نزدیکانش کسی جز برادرزاده 84 ساله اش را ندارد، به همین علت، بیشترین زمانش را با رایانه می گذراند.

الکساندر می افزاید: راز طول عمر من در ژن های مناسب و سبک زندگی خوب است. من هرگز الکل مصرف نکرده ام، سال هاست که سیگار را کنار گذاشته ام و در گذشته، تمرین شنا و ژیمناستیک می کردم.

وی از سال 1986 که همسرش درگذشت، تنها زندگی می کند.

ایمیچ در سال 1951 از لهستان مهاجرت کرد و در جنگ آن کشور با اتحاد جماهیر شوروی شرکت داشت. او همچنین در یکی از اردوگاه های اداره موسوم به «گولاگ» روسیه اقامت داشت.

اداره کل اردوگاه‌های کار و اصلاح که در زبان روسی به آن «گولاگ» اطلاق می شود، نام نهادی بود که اردوگاه‌های کار اجباری در نواحی دور افتاده اتحاد جماهیر شوروی از قبیل سرزمین سردسیر و یخبندان سیبری و استپ‌های قزاقستان، بیابان‌های ترکمنستان را در زمان حکومت ژوزف استالین اداره می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها