صبح امروز خبری به نقل از منبعی آگاه بر روی تلکس یکی از خبرگزاری ها قرار گرفت که از بازداشت مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رئیس سابق ستاد سوخت، می گفت اما در کمتر از یک ساعت منبع آگاه دیگری بدون تایید یا تکذیب مساله بازداشت این مسئول، گفت که به هر حال او را به اوین نبرده اند.
کد خبر: ۶۷۰۹۷۷
اخبار ضد و نقیض درباره بازداشت رویانیان

به گزارش جام جم آنلاین صبح امروز ، منبعی آگاه به بخش حقوقی و قضایی ایرنا خبر داد که محمد رویانیان ، مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رئیس سابق ستاد سوخت در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است . به گفته این منبع آگاه قرار بازداشت رویانیان از سوی شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت شده بود.

رویانیان پیش از این نیز در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به این شعبه دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهمی اتهام شده بود؛ همان پرونده ای که به گفته غلامحسین محسنی اژه ای ، سخنگوی قوه قضائیه و دادستان کل کشور ، 3 نفر از متهمانش در هشتم اردیبهشت بازداشت شدند و باقی نیز فعلا با قید وثیقه آزاد هستند.

رویانیان پیشتر در گفتگو با خبرگزاری ها رفتنش به دادسرا را تکذیب نکرده بود و در نخستین باری که احضار شد گفته بود « به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.»

تقریبا یک ساعت بعد ، منبع آگاه دیگری بدون آن که مساله بازداشت رویانیان را رد کند، توضیح داد که او به هر حال به زندان اوین منتقل نشده است و اگر این فرد بازداشت شده باشد حتما به دیگر مراجع قضایی انتقال داده شده است. البته گفته های منبع آگاه دوم نیز منطقی به نظر می رسد چرا که اصولا پس از بازداشت فرد، او را مستقیما به زندان اوین نمی برند و زمانی طول می کشد تا پس از صدور حکمش تعیین تکلیف شود.

به هر حال به نظر می رسد ظهور شایعه ای همچون بازداشت رویانیان، نباید نابهنگام و بدون هیچ علت موجهی باشد و حتما پس زمینه واقعی برای این اتفاق وجود داشته است ضمن آنکه منبع آگاه دوم نیز این خبر را تکذیب نکرده است در حالی که بسیاری از خبرگزاری ها ، خبر دوم را با عنوان تکذیب خبر بازداشت رویانیان منتشر کرده اند که با محتوای واقعی خبر مطابقت ندارد.

مریم یوشی زاده / خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها