یک منبع آگاه ضمن اعلام بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت به خبرگزاری ایرنا گفت: وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است.
کد خبر: ۶۷۰۹۶۶
رویانیان بازداشت شد

براساس این گزارش، رویانیان پیشتر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند.

رویانیان نیز پیشتر درباره احضار خود به دادسرا در ارتباط با پرونده ستاد سوخت گفته بود: به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.

از سوی دیگر باشگاه خبرنگاران به نقل از یک منبع آگاه در باره انتقال محمدرویانیان به زندان اوین اظهارداشت: این خبر صحت ندارد و این فرد به زندان اوین منتقل نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
پیدا كردن دزد در كشور ما بسیار بسیار آسانه....
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
آقای جام ج!منظورم ایشون نبود. سرقت از بیت المال واختلاس و رانت خواری و... در كشور ما به شدت شیوع پیدا كرده و این نگاه های جانبدارانه شما هم هیچ فایده ای برای این مردم محروم و مظلوم نخواهد داشت.
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
۰
۰
واقعا تمام انسان ها با هم برابرن من ی روزی تو لباس خدمت پلیس به خاطر یك اشتباه و نداشتن ضامن رفتم زندان
بخاطر صدور چند تا قبض جریمه
نمیدونم حتی جرمم چی بود گزارش خلاف واقع
خدا به سزای اعمالش رساند شب و روز نفرینش كردم تا.....
؟
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
۰
۰
اقای افشین مطمئن باشید خدا اون بالا بیكار نیست كه به نفرینای شما توجه كنه این كاری هم كه سردار كرده به دستور برخی آقایون بوده

نیازمندی ها