سایپا اعلام کرد:

تولید روزانه 2 هزار دستگاه خودرو

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که تولید روزانه خودرو در این شرکت با رسیدن به 2 هزار دستگاه به بهترین میزان خود در دو سال گذشته رسید و به زودی این تیراژ به 2500 دستگاه در روز می رسد.
کد خبر: ۶۷۰۲۰۰
تولید روزانه 2 هزار دستگاه خودرو

به گزارش ایرنا به نقل از گروه خودروسازی سایپا، تولید 2 هزار دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه سال جاری باعث شد که رکورد تولید در ماههای ابتدایی سال که بطور معمول تیراژ کمتری نسبت به دیگر ماههای سال داشته است از سطح بالاتری نسبت به بهترین ماه های تولید در سالهای گذشته برخوردار شود.

بنا بر این گزارش، گروه خودروسازی سایپا از سال 91 با در پیش گرفتن برنامه تثبیت تولید توانست روند نزولی تولید خودرو را که به علت تحریمها و مشکلات بوجود آمده شیب تند و نامطلوبی گرفته بود را تثبیت کرده و پس از عبور از بحران های متعدد روند تولید را در گروه بهبود بخشد.

افزایش تولید خودرو از مهمترین برنامه ها و سیاست های گروه خودروسازی در دو سال گذشته بوده است که این مهم با کمک کارگران و پرسنل این شرکت و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت محقق شده است.

افزایش رکورد تولید در سایپا باعث شادمانی بسیاری از کارگران این شرکت شده است، چرا که بسیاری از کارگران این اتفاق را نویدی برای آینده روشن سایپا و بازگشت به روزهای خوب این شرکت می دانند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سایپا خواستار افزایش تولید خودرو شده بود که با برنامه ریزی ها و فعالیت های صورت گرفته این مهم در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
دو هفته پیش میگید تولید پایین سایپا حالا چی شد توی دو هفته تولید رو رسوندنش به دو هزار ماشالله انقد سریع مدیریت میكنن نواقص رو.....تازه برید نگاه كنید ببینید چقد از موقع تحویل خودروهاشون میگذره تا به مشتری برسه مشتری ها كجا میتونن شكایت كنن.الان هم میگید تولیدشون بالا رفته پس چرا دعوت نامه بنده كه اردیبهشت زمان تحویلم بوده هنوز دعوت نامش نیومده خدا میدونه كی بیاد كجا میتونیم شكایت كنیم.انصاف نیست هم ماشین بی كیفیت هم گران و هم حق نداشتن انتخاب تیپ ماشین و هم بدقولی شركت و تآخیر بسیار زیاد در تحویل واقعا كه متاسفم

نیازمندی ها