پلیس شهر اودسا واقع در شرق اوکراین اعلام کرد تلفات آتش‌سوزی ساختمان مجمع صنوف این شهر به دستکم 38 نفر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۶۹۵۲۲
آتش‌سوزی در اودسا اوکراین 38 کشته برجای گذاشت

به گزارش فارس به نقل از شبکه اسکای‌نیوز، پلیس شهر «اودسا» اوکراین جمعه شب اعلام کرد آمار تلفات آتش‌سوزی در ساختمان مجمع صنوف این شهر به دستکم 38 نفر افزایش پیدا کرده است. این آتش‌سوزی در جریان درگیری‌ها میان هواداران روسیه و نیروهای ارتش اوکراین رخ داد و تاکنون ده‌ها نفر نیز در جریان آن زخمی شده‌اند.

درگیری‌ها در شهرهای شرقی اوکراین از دیروز و بعد از حمله گسترده نیروهای نظامی اوکراین به این شهرها، بیش از پیش تشدید شده است. «اولکساندر تورچینوف» رئیس‌جمهور موقت اوکراین گفته است در جریان درگیری‌های دو روز گذشته، «تلفات زیادی» بر جا مانده است.

در پی تشدید تنش در این مناطق، مسکو امروز خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل شد. قرار است این جلسه تا ساعتی دیگر برگزار شود.

از سوی دیگر کشورهای غربی بار دیگر روسیه را به تنش‌آفرینی در اوکراین متهم و تهدید کرده‌اند که تحریم‌های تازه‌ای علیه مسکو تصویب می‌کنند. مسکو با رد اتهامات، حمله اخیر نیروهای ارتش به مناطق شرقی را حمله به مردم بی‌دفاع خوانده و آن را به شدت محکوم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها