معرفی اعضای هیات مدیره و احتمال حضور 2 چهره اقتصادی معروف

میلیاردرهای استقلال را بهتر بشناسید

در روزهایی که هنوز اعضای هیات مدیره استقلال تهران معرفی نشده اند، بسیاری از علاقه مندان استقلال تمایل دارند با برخی از چهره های اقتصادی که احتمالا عضو هیات مدیره این باشگاه می شوند، آشنا شوند.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۳
میلیاردرهای استقلال را بهتر بشناسید

به گزارش جام جم ورزشی، طی روزهای آینده ترکیب هیات مدیره جدید باشگاه استقلال تهران هم اعلام می شود، ترکیبی که به نظر می رسد شباهت بسیاری به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دارد.
پس از اتمام پروژه تعیین هیات مدیره و حامی مالی پرسپولیس چندی است که موضوع انتخاب اسپانسر و اعضای هیات مدیره آبی‌ها روی میز کار امیررضا خادم و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.
گویا برخلاف خبرهای منتشر شده، در هیات مدیره جدید استقلال نیز خبری از حضور چهره‌های سیاسی و نمایندگان مجلس نخواهد بود و ترکیبی از مدیران اقتصادی و پیشکسوتان این تیم اعضای جدید را تشکیل خواهند داد.
حالا در این میان بسیاری از علاقه مندان استقلال تمایل دارند با برخی از چهره های اقتصادی که احتمالا عضو هیات مدیره این باشگاه می شوند، آشنا شوند.
خبرهای دریافتی خبرنگار جام جم حکایت از آن دارد که این روزها در وزارت ورزش نام میلیاردی به نام "خسروی" مطرح شده است؛ فردی که از مدیران یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم ورزشی است و در گفت و گوهای خود مدعی شده رقمی در حدود 8 میلیارد تومان به استقلال می آورد.
غیر از خسروی، نام علی انصاری نیز مطرح است. وی که یکی از بزرگان صنعت مبل سازی درایران است، هم اکنون به کشور آلمان سفر کرده اما به دوستان استقلالی خود قول داه در صورت حضور در هیات مدیره، رقمی در حدود 5 میلیارد برای باشگاه هزینه می کند.
به غیر از این دو چهره نسبتا شناخته شده، دو شخصیت اقتصادی دیگر نیز در ترکیب هیات مدیره استقلال حضور دارند اما تا به امروز اشاره ای به نام آنها نشده است.
انتظار می رود تکلیف هیات مدیره باشگاه استقلال در هفته آینده مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نیما
Germany
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
انشالا اگر ذره ای از حق من در میان پول آنهاست بحق علی (ع) خودشون و خانوادشون آن را براحتی نخوزند.الهی تو را شاهد بر زندگی سخت و فقیرانه ام میگیرم! بحق فاطمه زهرا كه ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
خداكنه هرچی درمیارن واسه دوا دكتر باشه به حق فاطمه ببین پول بیت المال چه جوری حیف میل میكنن خدا نگذره ازشون
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
واقعا این فوتبال چه سودی برای مردم دارد؟ اگر هم دارد چقدر می ارزد؟بنده به عنوان یك ایرانی به هیچ وجه راضی نیستم از بیت المال كه سهم من و امثال بنده هم هست چنین پول هایی خرج كنند.در این آشفته بازار اقتصادی با این پولها گره های بسیاری باز می شوند.افسوس كه ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
من كه راضی نیستم از مالیات من بدن به این فوتبالیستایی كه هیج كاری برا این كشور نمی كنند بعد با قرارداد بالای یه میلیارد میگه:عمر حرفه ای من ده ساله بعد این ده سال جی بخورم. بجه های نظامی و انتظامی ما با كمترین حقوق خودشون وخانوادشونو می برن دور ترین نقاط كشور وخطرناكترین بعدشم هر موقع میره سر كار با زن بجه اش خداحافظی اخرشو میكنه كه شاید زنده بر نگرده
ً.حتما تو اخبار شنیدید، الان كه دارم اینو مینویسم به خدا اشك تو چشمام جمع شده.
قلی مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
انشاالله همه بداننددراین سرزمین بزرگ افرادی مثل حقیرسراپاتقصیرهستندكه محتاج یك لقمه نانیم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
بنده به عنوان یك شخص مسلمان و ایرانی از حق خودم نخواهم گذشت ، من نمیدانم این فوتبال برای این دنیا و آخرتمان چه سودی دارد ، حتی اگر با هزینه شخصی هم اداره شود والله به خدا در روز قیامت وبال گردن همه این فوتبالیسها خواهند بود و اینها نه تنها جوابی برای ملت ایران ندارند بلكه باید جوابگوی كلیه مسلمانان جهان باشند عوض این كه این پولها صرف درد بی درمان مردم شود صرف رفع بیكاری و ایجاد اشتغال و صرف ازدواج جوانان صرف اشخاصی كه بیماری دارند و یا اشخاصی كه مسكن ندارند شود باید صرف فوتبال شود كه هیچ سودی ندارد . به این فوتبالیستها بگویید ؟ آیا میدانید مستمری بگیران تامین اجتماعی ماهی بین 60 هزار تا 100 هزار تومان حقوق دارند و دستشان هم به هیچ جایی بند نیست و اصلا نمیتوانند درد دلشان را به كی بگویند ؟ بروید و از خواب غفلت بیدار شوید ؟ چون اولین كسی روز قیامت كه یقه شما را خواهد گرفت خود من هستم ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها