مدافع میانی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد بود با گلزنی در بازی برابر بایرن مونیخ حسابی که با لیگ قهرمانان اروپا داشت را تسویه کرده است.
کد خبر: ۶۶۸۷۶۳
بدهی لیگ قهرمانان با راموس صاف شد

سرخیو راموس با دو گلی که در 25 دقیقه ابتدایی بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به ثمر رساند، در همان نیمه اول به نوعی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از رسیدن به فینال مأیوس کرد.

راموس که در پایان بازی هم به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد، در جمع خبرنگاران گفت: لیگ قهرمانان به من یکی بدهکار بود به خصوص در بازی‌هایی که برابر بایرن مونیخ انجام داده بودم. دو سال پیش در پنالتی‌های بازی مرحله نیمه نهایی، اولیور کان و ... .

راموس با کم اهمیت دانستن موفقیت انفرادی خود در مقایسه با تلاش و کار گروهی تیمش، افزود: این گل‌ها مهم نیستند اگرچه از نظر انفرادی پاداش بزرگی محسوب می‌شوند. با این حال مهمتر از همه موفقیت تیم است. گفته بودیم که با تمام توان خود بازی خواهیم کرد و این کار را هم انجام خواهیم داد.

مدافع میانی کهکشانی‌ها در پایان تصریح کرد: رئال مادرید به جایی رفت که به آن تعلق دارد. ما مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را در خانه‌اش به شیوه واقعی رئال مادریدی شکست دادیم. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان یک رویاست به خصوص که من هرگز فرصت بازی در آن را به دست نیاورده‌ام. مدت‌ها در انتظارش بودم و حالا این رویا به حقیقت پیوسته است. می‌خواهم از هواداران رئال مادرید که در تمام طول این مسیر ما را حمایت کردند، تشکر کنم(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها