مدیر پروژه حفاظت از یوز پلنگ آسیایی از سفر جمعی از هنرمندان برجسته کشور به زیستگاه یوز پلنگ آسیایی خبر داد و گفت: تیم فوتبال هنرمندان با تیم منتخب شهرستان بافق در این زیستگاه به دیدار هم می روند.
کد خبر: ۶۶۸۵۷۳
حضور هنرمندان و فوتبالیست‌ها در زیستگاه یوز

هومن جوکار در گفت‌وگو با مهر افزود: پژمان جمشیدی فوتبالیست و هنرمند کشورمان چندی است به عنوان سفیر افتخاری یوزپلنگ بخشی از وقت خود را در راه حفاظت از این گونه در حال انقراض صرف می کند.

به گفته وی، آخرین همکاری او با پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی و سازمان حفاظت محیط زیست منجر به همراهی جمع بزرگتری از بازیکنان فوتبال و هنرمندان برجسته کشور شده است.

جوکار گفت: در این سفر هنرمندان برجسته ای از جمله همایون شجریان، همایون نصیری، رضا یزدانی، سهراب پورناظری، پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز، سام درخشانی، پژمان بازغی، محمد نوازی، بهروز رهبری فرو امیر جدیدی حضور دارند.

مدیر پروژه حفاظت از یوز پلنگ آسیایی اظهار داشت: روز جمعه 12 اردیبهشت تیم فوتبال هنرمندان برای حمایت از یوزپلنگ آسیایی و تیم ملی ایران در پیشگاه مردم شریف بافق به میدان فوتبال می روند و در یک بازی نمادین با تیم منتخب این شهرستان بازی می کنند.

جوکار تصریح کرد: بافق در مرکز زیستگاههای با اهمیت یوز قرار دارد و مردم این شهر با اخلاق و منش ایرانی اسلامی خود توانسته اند تا کنون امانت داران خوبی برای حفظ نماد طبیعت و حیات وحش ایران باشند.

وی افزود: در این رویداد کم سابقه هنرمندان و بازیکنان فوتبال برای تاکید بر اهمیت حفظ یوز و زیستگاههای آن، حمایت از نماد تیم ملی فوتبال کشورمان و تقدیر از فداکاری های مردم بافق به میدان می روند.

مدیر پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی یاد آور شد: این اولین حضور فوتبالیست ها در پیراهن جدید تیم ملی با نقش یوزپلنگ درمیدان است که در سرزمین یوز انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها