باند جدید بدون نیاز به استفاده از هر نوع منبع انرژی و تنها با استفاده از گرمای طبیعی بدن، اقدام به گرم کردن و تسکین درد مفاصل می‌کند.
کد خبر: ۶۶۸۵۳۰
گرمای بدن برای تسکین درد

باند «Fireactiv» از گرمای مادون قرمز خود بدن برای کاهش دردهای مفصلی استفاده می‌کند؛ این باند حاوی یک ترکیب بیوسرامیک منحصربفرد است که فرآیند گرمادرمانی در عمق بافت را بدون نیاز به باتری یا هر منبع انرژی دیگر انجام می‌دهد.

بلورهای بیومتریک بکار رفته در الیاف این باند، با پوست بدن سازگار بوده و باعث تقویت حرارت بدن در ناحیه آسیب دیده می‌شوند.

باند کشی حاوی ترکیب بیوسرامیک با استفاده از پرتو مادون قرمز FIR – موج نوری که باعث ایجاد ارتعاش در سلول‌های بدن برای تولید حرارت می‌شود – اقدام به بازتاباندن گرمای طبیعی بدن بر روی عضو آسیب دیده می‌کند.

مطالعات صورت گرفته در سال‌های 2006 و 2012 نشان می‌دهند، پرتو مادون قرمز FIR برای درمان آرتروز زانو و تسکین دردهای مزمن کمر مفید است.

باند کشی «Fireactiv» برای درد مفاصل، آسیب‌های ورزشی، گرفتگی عضلات و آرتروز بسیار مفید هستند؛ استفاده از این باند برای افراد باردار، دچار حساسیت پوستی، تب و فشار خون بالا یا افردی که از ضربان‌ساز قلب استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود.

مدل‌های مختلف این باند مخصوص گردن، مچ دست و پا، زانو، کتف و کمر با قیمت 29 تا 75 دلار به بازار عرضه شده‌اند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها