جوانی که با اظهار بیماری مغز و اعصاب و جعل MRI و مدارک خود به دنبال فرار از خدمت سربازی بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی استان سمنان شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۸۴۱۰
معافیت پزشکی با جعل MRI

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، برابر اعلام پلیس آگاهی استان سمنان فردی که با جعل مدارک پزشکی به دنبال فریب اعضای کمیسیون پزشکی برای اخذ معافیت از خدمت وظیفه عمومی بود، شناسایی شد.

در این گزارش آمده است، در پی اعلام معاونت وظیفه عمومی استان فردی به هویت «ح.ش» در آذر ماه 92 درخواست معافیت پزشکی خود را به علت بیماری جراحی مغز و اعصاب در شهرستان دامغان ثبت کرد.

این گزارش حاکی است، پس از انجام بررسی های مقدماتی، پرونده وی به شورای عالی پزشکی استان ارسال و اعضای این جلسه با اعلام مشکوک بودن مدارک بیماری مشمول مورد نظر، پرونده وی را به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارسال کردند.

ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات تخصصی و بررسی و پیگیری مدارک ارایه شده از سوی متهم، به جعلی بودن MRI اولیه و سایر مدارک پی بردند.

در ادامه این گزارش به احضار و اعتراف متهم اشاره و آمده است، پرونده ای در همین خصوص تکمیل و به مراجع قضایی ارسال و برای متهم قرار مناسب از سوی دادیاری شعبه دوم صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها