حمید استیلی سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس خبر از برگزاری جلسه هیات مدیره برای تعیین وضعیت علی دایی و کادر فنی داد.
کد خبر: ۶۶۸۳۴۹
بندهایی جنجالی از قرارداد علی دایی با پرسپولیس لو رفت

یکی از نزدیکان علی دایی گفت: وضعیت کادر فنی و علی آقا مشخص است و تا دو سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند. طبق گفته این فرد نزدیک به دایی، قرارداد سرمربی کنونی پرسپولیس به گونه ای تنظیم شده که کار را برای هیات مدیره، در صورتی که بخواهند از دایی گذر کنند سخت می کند.

در حالی که دعوای دایی و وزارت ورزش همچنان در جریان است از شرایط و مواضع سرمربی پرسپولیس این گونه قلمداد می شود که قرارداد دایی آن قدر محکم و یک جانبه است که هیچ کس قادر به حذف دایی از پرسپولیس نخواهد بود. در حالی که بخش اعظمی از هیات مدیره جدید پرسپولیس با دایی اختلاف دارند اما به نظر می رسد کنار گذاشتن شهریار فوتبال ایران کاری طاقت فرسا و هزینه بر برای هیات مدیره باشد. یکی از مسئولین رسانه ای باشگاه پرسپولیس با تایید اختلافات موجود میان هیات مدیره و دایی، پرده از جزئیات مفاد قرارداد دایی برمی دارد؛ قراردادی که در صورت صحت آن عملاً دست و بال هیات مدیره را برای کنار گذاشتن دایی می بندد.
در همین حال این فرد مطلع با اشاره به اختلافات اول فصل میان رویانیان و مایلی کهن می گوید شرایط آن زمان به گونه ای پیش رفت که برای جذب دایی باشگاه همه جوره توافق کرد.

این مسئول رسانه ای که نخواست نامی از او برده شود با اشاره به دو بند از قرارداد دایی می گوید: در این قرارداد آمده در صورت کنار گذاشتن سرمربی تیم (علی دایی) تحت هر عنوانی باشگاه می بایست کلیه مبلغ قرارداد را بپردازد؛ یعنی رقمی بیش از 4 میلیارد تومان. این قرارداد حتی اگر دایی اخراج و بعد از مدتی تیم بگیرد پابرجاست. یکی دیگر از مفاد این قرارداد ویژه این است که سال دوم 15 درصد وسال سوم 20 درصد به رقم قرارداد که می گویند یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون در سال اول بوده است، افزوده می شود.

در صورت صحت این ماجرا پروژه عبور از دایی با شکست یا بسیار هزینه بر خواهد بود. هر چند باید تا پایان امروز صبر کرد و دید هیات مدیره به چه شکلی با دایی کنار خواهند آمد.

بانک ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
واقعا این رقمهای نجومی در سطح فوتبال ما نیست .لیگ سال 92 كیفیت بسیار پایینی داشت به طوری كه تماشاگران رغبتی برای دیدن بازی ها از خود نشان نمیدادند.
یكسری مدیرانی كه فوتبالی نبودند باعث به وجود اوردن این وضعیت در فوتبال ما شدند
چون میخواستند به هر قیمتی تیم خود را قهرمان كنند. بدون در نظر گرفتن هیچگونه ملاحظاتی و متاسفانه نبودن نظارت بر این مدیران هر كاری كه خواستند كردند و بدهی 70 میلیاردی بالا اوردند و مسبب اصلی همچین قیمتهای نجومی در فوتبال ما وجود چنین مدیران بدون تخصص و مدبر در فوتبال ما است.
در كل كیفیت لیگ ما در حد این قرار دارهای نجومی نیست كه متاسفانه بعضی از مدیران به ان دامن زدند و حالا جمع كردن ان به نظر كار دشواری می اید.

نیازمندی ها