هیا‌ت‌مدیره پرسپولیس فرمایشی نیست

استیلی: امروز درباره کادر فنی تصمیم می‌گیریم

استیلی می گوید وزارت ورزش و جوانان علاقمند بود تا علی پروین در هیات مدیره این تیم باشد .
کد خبر: ۶۶۷۹۷۵
استیلی: امروز درباره کادر فنی تصمیم می‌گیریم

حمید استیلی پس از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این جلسه گفت: اولین چیزی که در این جلسه دیده می‌شد همکاری اعضا با آقای رحیمی بود. همه در یک راستا و در یک هدف که بزرگی پرسپولیس و هوادارانش است همزبان بودیم. مدیر عامل، رییس هیات مدیره، سخنگو، نایب رییس و دبیر مشخص و درباره بدهی‌ها به عنوان اولین مساله صحبت شد. اعضا اعتقاد دارند که باید تکلیف کادر فنی پرسپولیس هر چه سریع‌تر روشن شود و کار سریع‌تر انجام شود؛ چرا که پرسپولیس سال بعد در آسیا حضور و کار سختی را پیش‌رو دارد. همه تلاش روی این است که هواداران پرسپولیس به جایگاه واقعی‌شان دست پیدا کنند و این تیم موفق باشد.

او در پاسخ به سوالی درباره رقم قراردادهای فصل بعد پرسپولیسی‌ها عنوان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان در تعدیل قراردادهاست. نباید زمان را از دست بدهیم. یک سال پیش رویمان است و با توجه به کمبود وقت امروز ساعت 17 هم جلسه‌ای خواهیم داشت تا درباره کادر فنی تصمیم بگیریم.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دایی در این تیم می ماند یا نه، عنوان کرد: دایی این فصل خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده است اما این مساله که شما مطرح کرده‌اید به هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مربوط می‌شود. در جلسه امروز درباره دایی و یا شخص خاص دیگری صحبتی نشد. از زحمات مدیرعامل قبلی و تلاش کادر فنی البته تمجید شد. امیدواریم این هیات مدیره اقتصادی بتواند بدهی های قبلی باشگاه را بپردازد و به گونه‌ای هم تیم را ببندد که دل هواداران شاد شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد همه می دانستند که در نهایت رحیمی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود، عنوان کرد: ایشان جزوی از گزینه‌ها بود و چیزی از قبل تعیین شده‌ای وجود نداشت. هیات مدیره پرسپولیس فرمایشی نیست. این هیات مدیره با توجه به سوابق خوب آقای رحیمی به این جمع بندی رسید که ایشان مدیرعامل شود.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا رحیمی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه می‌شود، گفت: بله! آقای رحیمی و آقای طاهری به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه می‌شوند و با 9 نفر کار را ادامه می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای اسپانسر پرسپولیس به کجا رسید، اظهار کرد: یک نفر درباره برند پرسپولیس کار و البته سرمایه‌گذاری هم کرده است. اسم خاصی هم ندارد و اجازه دهید تا بعدا در این باره صحبت شود اما رقم خوبی را پیشنهاد داده‌ که اگر توافق کنیم شرایط ما را به گونه‌ای چشمگیر عوض می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس نیست، گفت: پروین نماد پرسپولیس و اسطوره این تیم است. او را نمی‌توان از پرسپولیس جدا کرد. دوست داشتیم ایشان هم در هیات مدیره حضور داشته باشند. البته اطلاع دقیقی ندارم اما تا جایی که می‌دانم وزارت ورزش و جوانان هم خواهان حضور او بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در انتخاب اعضای هیات مدیره نقشی داشته است، افزود: نه! من نقشی نداشتم.

استیلی در پاسخ به سوالی درباره کمیته‌ فنی این تیم بیان کرد: همه می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم و این مساله به تیم‌های پایه و تیم اصلی ارتباط پیدا می‌کند. کمیته‌ فنی به دنبال حاشیه سازی نیست و تنها به مسائل فنی تیم پایه و اصلی می‌پردازد.

او در پاسخ به سوالی درباره این که آیا وزیر ورزش و جوانان در جلسه عصر امروز هیات مدیره حاضر می‌شود یا نه، گفت: نه. ایشان در این جلسه حاضر نمی‌شود.

استیلی ادامه داد: اصلی‌ترین مسئله کنونی بحث اقتصادی است. افرادی که در هیات مدیره هستند می‌توانند مشکلات اقتصادی امسال و حتی بدهی‌های گذشته را پرداخت کنند. با این حال می‌دانیم یک سال زمان کوتاهی است اما دوستان برای پرسپولیس فداکاری کردند و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس بتواند با قدرت کارش را ادامه دهد. باید کمک کنیم تا با مدیریت آقای رحیمی تیمی خوب آماده کنیم.

او درباره گزینه‌های هیات مدیره نیز گفت: چند گزینه دیگر نیز بودند به طور مثال آقای دادگان نیز جزو گزینه‌ها بود اما باید بگویم که جایگاه آقای دادگان بالاتر از این حرف‌هاست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اسپانسر نیز بیان کرد: قرار است یک اسپانسر خیلی خوب برای این فصل پرسپولیس جذب کنیم تا پولی خوب وارد باشگاه شود. پرداخت کردن بدهی بازیکنان نخستین کار ماست.

او درباره کادر فنی پرسپولیس گفت: آقای دایی برای تیم زحمت کشیدند. او قرارداد دارد و در این باره باید مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم‌گیری کنند. امیدواریم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه همدل و هماهنگ با هم همکاری کنند تا باشگاه پرسپولیس با قدرت به کارش ادامه دهد. این همدلی و همکاری که اقای رحیمی از آن صحبت کرده برای پرسپولیس خوب است. کارمان دشوار است و باید خیلی بیشتر وقت بگذاریم و زحمت بکشیم تا بتوانیم تیمی خوب آماده کنیم. جا دارد از هیات مدیره قبلی باشگاه تشکر کنم. از آنها اجازه گرفتم و کار را آغاز کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها