رحیمی: تمام بدهی‌ها را پرداخت می‌کنم

کارهای سپاهان را در پرسپولیس انجام می‌دهم

امکان ندارد بدون مجوز هیات مدیره دست به اقدامی بزنم و از این پس به عنوان مجری مصوبات هیات مدیره فعالیت خواهم کرد.
کد خبر: ۶۶۷۹۷۳
کارهای سپاهان را در پرسپولیس انجام می‌دهم

محمد رضا رحیمی پس از معرفی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: من قبل از هرچیز از اعضای هیات مدیره به خاطر اعتمادی که به من داشتند صمیمانه تشکر می‌کنم. مطمئنا وظیفه سنگینی بر عهده من گذاشته شده و تمام تلاش خود را می‌کنم تا اعضای هیات مدیره از انتخاب خود پشیمان نشوند. مسئله مهمی که باید عرض کنم این است که متاسفانه در کشور همه چیز بر محور مدیریت است. به اعتقاد من محور باید برنامه‌ریزی باشد. من اعلام می‌کنم همه تصمیم‌های ما در پرسپولیس را ابتدا هیات مدیره باید تصویب کند و امکان ندارد تا من در این باشگاه هستم تصمیمی در همه زمینه‌ها یا زمینه مالی گرفته شود بدون آن که هیات مدیره آن را مصوب کرده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه من مجری مصوبات هیات مدیره خواهم بود، گفت: از رویانیان به خاطر تلاش‌هایش تشکر می‌کنم و می‌دانم که زحمت زیادی در پرسپولیس کشیده است. استیلی نیز از این پس به عنوان سخنگوی پرسپولیس فعالیت خواهد کرد و من سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم. استیلی از افتخارات کشور است و من کاری به این ابلاغ‌ها ندارم و ارادت زیادی به استیلی دارم و امیدوارم کارهای مثبتی بتوانیم برای پرسپولیس انجام دهیم.

وی درباره اولویت‌های کاری خود در پرسپولیس نیز گفت: همان کارهایی که در سپاهان انجام دادم را در پرسپولیس انجام خواهم داد. تمام تعهدات را مدیریت پرسپولیس از این پس به عهده خواهد داشت و امکان ندارد بگویم تعهدات باشگاه از این پس بر عهده من نخواهد بود اما باید بگویم تعهدات باشگاه در زمان رویانیان و یا پیش از آن بر عهده من خواهد بود، من از ساعت 13 امروز این مسئولیت را بر عهده گرفتم و امکان ندارد راجع به ساعت 12 درباره اتفاقات پرسپولیس صحبت کنم و یا رویدادهای مربوط به 5 سال پیش این باشگاه به من ارتباطی دارد و از الان مسئولیت این باشگاه بر عهده من است.

رحیمی ادامه داد: در بسیاری از مسائل باید به یک جمع‌بندی برسیم و ما در هیات مدیره بهترین تصمیم را می‌گیریم. فعلا هواداران پرسپولیس مهم‌ترین چیز هستند و ما باید تیم بسیار خوب و قدرتمندی برای فصل بعد ببندیم. درباره طلب‌ها نیز تاکید می‌کنم که تمام کسانی که از باشگاه طلب دارند ما بدهی‌مان را پرداخت خواهیم کرد.

او درباره اعضای هیات مدیره نیز گفت: در ایران باب شده اعضای هیات مدیره باید ورزشی یا فوتبالی باشند. هیچ کجای دنیا این گونه نیست. در تمام دنیا اعضای هیات مدیره همه سیاسی، اقتصادی هستند. من نیامده‌ام که 50 – 60 میلیارد پول بگیرم و تنها یک تیم فوتبال داشته باشم. پرسپولیس باید روی پای خودش بایستد. هر کسی از ما طلبکار است، من تمام تعهدها و بدهکاری‌ها را پرداخت می‌کنم.

او درباره کادر فنی نیز گفت: آقای دایی و آقای رویانیان همه برای باشگاه زحمت کشیده‌اند. ورزشکاران با این بی‌پولی ساختند و تیم نیز نتیجه خوبی گرفت. همه ما احترام زیادی برای این دوستان قائل هستیم. 5 بعدازظهر نیز جلسه‌ای خواهیم داشت و درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

رحیمی ادامه داد: من 33 سال است که کار اجرایی می‌کنم و به دلیل کارهایی که انجام داده‌ام توانسته‌ام در جاهای مختلف خدمت کنم. این طور نیست که توسط کسی معرفی شده باشم و همیشه کارهای خودم باعث شده تا بتوانم ادامه دهنده خدمتم باشم. مطمئن باشید باید همه همکاری کنند تا موفق شویم. من اگر در ورزش تازه‌کار بودم حرف‌هایی می‌زدم مبنی بر اینکه باید ببینیم چه پیش می‌آید اما حالا می‌گویم با تمام قدرت کار می‌کنیم. باشگاه پرسپولیس باید روی پای خودش بایستد. ما باید به خوبی درآمدزایی کنیم.

او همچنین گفت: محور اصلی باشگاه هیات مدیره است. من به عنوان مدیرعامل مجری هستم. اعضای هیات مدیره تصمیم می‌گیرند و من تصمیم آن‌ها را انجام می‌دهم. آقای استیلی هم به عنوان سخنگو تمام مباحث را بازگو می‌کند.

مدیرعامل سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان سابق سپاهان مانند بنگر و حسینی که هم‌اینک در پرسپولیس حضور دارند مشکلی ندارید، گفت: آن‌ها همه از دوستان من هستند و هیچ مشکلی با این بازیکنان ندارم.

رحیمی درباره ترکیب اعضای هیات مدیره پرسپولیس که عموما از اهالی فوتبال نیستند و اینکه آیا این می‌تواند باعث مشکلاتی برای این تیم شود، گفت: در حال حاضر در باشگاه‌های مطرح دنیا نیز دیگر این موضوع که هیات مدیره و یا مدیرعامل فوتبالی باشند، مطرح نیست. به اعتقاد من اعضای هیات مدیره باید اقتصادی باشند تا باشگاه نگرانی مالی نداشته باشد. هر کس در باشگاه شرح وظایفی خواهد داشت و اگر به نظر من اعضای هیات مدیره اقتصادی یا سیاسی باشند، مطمئنا بسیار بهتر می‌توانند مشکلات را حل کنند و کادر فنی تنها بر مسائل فنی تمرکز خواهد داشت.

وی درباره جایگاه علی پروین در پرسپولیس نیز گفت: ما همه مدیون علی پروین هستیم. او حق بزرگی بر گردن ورزش ایران، فوتبال و مخصوصا پرسپولیس دارد و باید جایگاه او در این باشگاه همواره حفظ شود. مطمئن باشید شان علی پروین در پرسپولیس حفظ خواهد شد.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا افرادی را از اصفهان با خود به پرسپولیس می‌آورد، گفت: هیچ کسی را با خودم نمی‌آورم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در مورد بدهی‌های پرسپولیس چه اقدامی انجام می‌دهید؟ گفت: همانطور که من خوشم نمی‌آید مدیری که بعد از من بر سر کار می‌آید بگوید بدهی ها به من ارتباطی ندارد، بنابراین بدهی‌های پرسپولیس را پرداخت می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها