کد خبر: ۶۶۷۷۲۸
خسوس: شاید درباره نظری و کشاورز تصمیم اشتباهی گرفته باشم

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه عدم دعوت از نظری و کشاورز در چارچوب دیدگاهش انجام شده است گفت: این تصمیم به هیچ وجه برای من آسان نبود و ممکن است تصمیم اشتباهی نیز گرفته باشم.

در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتسال در آستانه اعزام به مسابقه‌های آسیایی ویتنام، در رابطه با شرایط تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه اردو طبق برنامه پیش رفت و شرایط خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است. منتها یک سری اتفاقات افتاد که البته دست ما نبود. اما در مجموع از شرایط راضی بوده و به کسب نتیجه در ویتنام بسیار خوشبینم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره میزان رضایت خود از اردوی ازبکستان نیز گفت: از مسابقه‌های تدارکاتی که در ازبکستان و روسیه برگزار کردیم، راضی هستم چرا که سبب شد به خوبی با نقاط ضعف و قوت تیم پیش از بازی‌های آسیایی بیشتر آشنا شوم و در مجموع این دیدارها به سود تیم ملی فوتسال بود.

وی درباره خداحافظی ناگهانی کشاورز از تیم ملی فوتسال در بازی‌های آسیایی ویتنام و اینکه چرا علی‌رغم اینکه او را به ازبکستان دعوت کردید، در بازی‌های آسیایی تیم ملی را همراهی نمی‌کند؟ گفت: هدف ما از برگزاری اردو این بود که تمام نفرات را مورد ارزیابی قرار داده و شرایط فنی آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنیم. در رابطه با کشاورز هم باید بگویم او تلاش خوبی کرد تا خود را آماده مسابقه‌ها کند که این تلاش او برایم قابل تحسین است. در رابطه با حضور او در ازبکستان نیز باید بگویم تصمیم گرفته شد که به جای اینکه او در تهران بماند و ریکاوری خود را دنبال کند، با ما به ازبکستان بیاید. البته شاید این تصمیم نادرست بود ولی در نهایت من دوباره از او به خاطر تلاشش و همکاری‌ که با ما در طول این مدت داشت، تشکر می‌کنم.

خسوس درباره دلایل دعوت نشدن مصطفی نظری دروازه بان تیم ملی فوتسال نیز اضافه کرد: من سعی می‌کنم کارهایم را بر اساس چارچوب معینی پیش ببرم. باید بگویم که تصمیم‌گیری در مورد کشاورز و نظری برای من کار راحتی نبود و نمی‌گویم حتما حق نیز با من است اما در داخل چارچوب کاری و دیدی که خودم دارم فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفته‌ام. من فکر می‌کنم در حال حاضر بحث این نیست که آن‌ها هستند یا نیستند چرا که دلایل دعوت نشدنشان و جنبه‌های مثبت و منفی‌ که داشتند را در داخل ترازو گذاشتم و در نهایت این تصمیم را گرفتم. اما در عین حال مطمئنم می‌شد به روش‌های دیگری هم در این باره تصمیم گرفت ولی ما در مجموع بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که همه تلاش‌شان را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد این دو بازیکن در آینده به اردوی تیم ملی دعوت شوند، خاطرنشان کرد: اصلا این را نمی‌گویم در مقاطع دیگر در خدمت این دو نخواهیم بود اما مهم این است که در حال حاضر این تصمیم را گرفته‌ام که آن هم به خاطر برخی مسائل فنی است که در اردو اتفاق افتاد. جا دارد احترامم را هم به نظری و هم به کشاورز اعلام کنم و مطمئن باشید درهای تیم ملی فوتسال هیچ گاه به روی هیچ کس بسته نخواهد بود.

وی در واکنش به این گفته کشاورز که من به خاطر برخی بی‌احترامی‌ها ترجیح دادم که در خدمت تیم ملی نباشم، نیز گفت: من به هر چیزی که او بگوید احترام می‌گذارم ولی من ترجیح می‌دهم خودم را داخل این مشاجره‌ها نکنم چرا که امشب راهی مسابقه‌های آسیایی هستیم و باید تمام انرژی خود را صرف موفقیت تیم ملی کنم. به نظر من ناراحتی کشاورز در حال حاضر امری طبیعی است. باید علت این گفته‌هایش را از خود او سوال کنید.

خسوس در پاسخ به این سوال که چرا علی‌رغم عملکرد خوب نظری در لیگ برتر فوتسال او نیز به تیم ملی دعوت نشد، گفت: عدم دعوت از نظری یک تصمیم فنی است که کاملا به خود من برمی‌گردد. هرچند این تصمیم سختی برایم بود اما کاملا در حیطه کاری خودم است.

او درباره پیش‌بینی خود درباره نحوه نتیجه‌گیری تیم ملی در ویتنام اظهار کرد: به اعتقاد کارشناسان، گروه ایران سخت‌ترین گروه در این رقابت‌هاست. من فکر می‌کنم در صورتی که از گروه خود بالا بیاییم، به کویت می‌خوریم که در این چند سال پیشرفت خوبی داشته است و یا امکان دارد با ویتنام روبرو شویم که او نیز میزبان است و توانست دو ماه پیش برزیل را شکست دهد. به احتمال فراوان نیمه نهایی نیز به ژاپن برخورد خواهیم کرد که تیمی است که همواره عملکرد خوبی داشته اما با همه این اوصاف ما برای قهرمانی به این مسابقه‌ها می‌رویم و باید عملکردی بهتر از تمام تیم‌ها از خود به نمایش بگذاریم. تنها برای برد در هر مسابقه به میدان می‌رویم. هرچند ممکن است که گارانتی در این باره وجود نداشته باشد.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها