کد خبر: ۶۶۷۲۴۶
سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس: به اعتراض ما رسیدگی نشد، فقط مرا محروم کردند

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: مرا اخراج و یک جلسه هم محروم کردند اما هنوز به اعتراض ما به اشتباه فاحش داوری بازی با حفاری پاسخ نداده‌اند، در حالی که اگر آن اشتباه نبود، نتیجه بازی و روند لیگ تغییر می‌کرد.

به گزارش جام جم ورزشی ، شهرزاد مظفر در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بازی‌های دور برگشت شرایط سختی پیدا کرده است. متاسفانه ما یکسری مشکلات قانونی در فوتسال بانوان داریم. یکی اینکه بازیکنان فوتبال در نیم فصل دوم وارد لیگ فوتسال می‌شوند. در حالی که از نظر فنی، بازیکنان فوتسال باید بین تیم‌ها جا به جا شوند و این پدیده، توازن لیگ را بر هم می‌زند.

وی ادامه داد: در هر صورت شرایط بعضی تیم‌ها به کلی تغییر کرده است. کار برای ما در نیم فصل دوم سخت‌تر شد. الان تیم نفت آبادان بهترین‌های تیم مشهد که منحل شد را گرفت. تیم شهریار هم تقویت شد ولی امیدواریم بتوانیم در رقابت‌های این هفته یک تفاضل گل اختلاف با تیم حفاری را جبران کنیم و به صدر جدول برگردیم.

مربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس جزو تیم‌هایی است که نسبت به سال قبل کمترین تغییر را داشته است. در این شرایط ما نیم فصل دوم را هم با همان ترکیب نیم فصل اول دنبال می‌کنیم و رقابت‌ها هم نزدیکتر شده است، در این شرایط با مشکلاتی هم روبرو هستیم.

مظفر تصریح کرد: بازی کلیدی و سرنوشت ساز ما با تیم حفاری است. البته نفت آبادان هم خیلی قویتر شده و باید مراقب بود اما اگر مسائل مربوط به بازی رفت برابر حفاری نبود اکنون حاشیه امنیت خوبی داشتیم. در آن بازی اگر اشتباه داوری نبود، نتیجه تغییر می کرد. خطای آنها روی بازیکن ما روی خط شش قدم به قدری مشهود بود که کسی منکرش نبود. با این وجود از طرف باشگاه، اعتراضی همراه فیلم ارسال کردیم اما هنوز هیچ پاسخی نگرفتیم در حالی که من به خاطر اعتراض در همان بازی از زمین اخراج شدم و حالا حکم داده‌اند که یک جلسه هم محروم هستم و در بازی شهریار روی نیمکت نخواهم بود.

وی در پایان افزود: من در آن بازی بی‌احترامی نکردم، فقط به حق معترض شدم، حالا من را محروم کرده‌اند اشکالی ندارد ولی چرا به اعتراض ما جواب نمی دهند؟! ما در فینال جام حذفی و به نوعی در بازی شبه فینال لیگ با حفاری بازی داریم و هنوز امیدواریم به مسائل داوری رسیدگی شود تا اشتباه فاحش دیگری روی ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها