متهم، زن مجروح را عامل اختلاف با همسرش معرفی کرد

شلیک با سلاح شکاری به زن آشنا

مردی که گمان می‌بُرد، دوست همسرش قصد دخالت در زندگی‌اش را دارد، با سلاح شکاری زن جوان را هدف قرار داد و از سوی پلیس امنیت تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۷۴۴۰
شلیک با سلاح شکاری به زن آشنا

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه 14 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از سوء قصد فردی ناشناس به جان همسرش و زخمی کردن وی شکایت کرد.

شاکی گفت: شب حادثه همراه همسرم از خانه دوست خانوادگی‌مان خارج ‌شدیم، کمی زودتر از همسرم بیرون آمدم تا خودرو را روشن کنم. وقتی همسرم خواست به من ملحق شود ناگهان به زمین افتاد. وقتی سمتش رفتم مشاهده کردم با اصابت گلوله از سلاح شکاری از ناحیه پا و کمر بشدت زخمی شده است.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم چه کسی در آن تاریکی به او شلیک کرده بود، همسرم را به بیمارستان منتقل کردم که به دلیل آسیب‌های جدی که به او وارد شده بود، جراحی و بخشی از روده و معده‌اش برداشته شد.

با تشکیل پرونده و دستور بازپرس شاهنگیان، تحقیقات پلیس برای دستگیری ضارب فراری آغاز شد تا این که در ادامه تحقیق از زن زخمی مشخص شد، شوهر یکی از دوستان خانوادگی‌شان با وی تماس گرفته و ادعا کرده شلیک را او انجام داده و اگر از وی شکایت شود دوباره سراغ وی آمده و این بار زن جوان را خواهد کشت.

در پی این اظهارات، متهم تحت تعقیب قرار گرفت، اما ماموران موفق به یافتن وی نشدند و با شناسایی خانه‌اش و تحقیق از همسرش، وی عنوان کرد، پس از اختلاف با شوهرم قصد جدایی از او را داشتم و دوستم ـ زن زخمی ـ از این ماجرا با خبر بود و شوهرم به قصد انتقام به دوستم شلیک کرده است، چون شوهرم چند بار من و دوستم را در حضور همسایه‌ها تهدید به مرگ کرده بود.

با تحقیق از همسر متهم فراری، پاتوق‌های احتمالی عامل تیراندازی زیر نظر گرفته شد و دو روز پیش ماموران اداره امنیت تهران با کمک ماموران کلانتری 118 ستارخان مخفیگاه تیرانداز فراری را در جنوب غرب پایتخت شناسایی و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به مرکز پلیس به جرمش اعتراف کرد و گفت: در این مدت گمان می‌کردم زن شاکی به اختلاف میان من و همسرم دامن می‌زند، بنابراین تصمیم به انتقام از وی گرفتم. چند روزی رفت و آمد او را زیر نظر داشتم تا این که شب حادثه وقتی او ازخانه‌ای که مهمانشان بود بیرون آمد، به او شلیک کردم.

در پی این اعتراف، متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 14 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها