سرمربی پرسپولیس روی چند بازیکن جوان برای فصل بعد حساب ویژه ای باز کرده است.
کد خبر: ۶۶۷۰۱۵
دایی به دنبال مذاکره و خرید این 5 بازیکن

پرسپولیسی ها بعد از دوم شدن در لیگ برتر و راه یابی به لیگ قهرمانان آسیا به تکاپو افتاده اند که امسال تیم بهتری نسبت به گذشته دور هم جمع کنند تا بعد از چند سال دوری از این بازی ها عملکرد آبرومندی در این بازی ها داشته باشند.



البته تا مشخص شدن تکلیف مدیریت پرسپولیس نمی توان خیلی اخبار دقیقی در این باره پیدا کرد اما از درون این باشگاه شنیده می شود که دایی چند بازیکن لیگ را می خواهد و خیلی هم جدی به دنبال آن هاست تا تیم جوان و قدرتمندی را راهی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کند.



هر چند که چند بازیکن هم رفتن شان از پرسپولیس قطعی است و دایی حتما در این باره هم فکرهایش را کرده است. با این همه شنیده می شود برای فصل فوتبالی آینده در لیست خرید دایی نام یک گلر وجود دارد که البته فاش نشده اما برخی منابع خبری از وحید طالب لو نام می برند تا او دوباره به سطح اول فوتبال کشورمان باز گردد.



کریم انصاری فرد، حدادی فر، عبدالله کرمی و اسماعیل شریفات به همراه چند بازیکن جوان نفراتی خواهند بود که مدیر بعدی پرسپولیس باید برای جذبشان خود را آماده کند و دایی روی آن ها حساب ویژه ای باز کرده است. حالا با این حساب باید دید از این نفرات کدام بازیکن جذب تیم دایی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
شریفات توی همون چندفصل كه با استقلالیها بودكلی حاشیه وچالش با تماشاچی های پرسپولیسی داشت.تازه بازیكنهای جوانتر وكم قیمت تری كه خصوصیات یك هافبك لب خط كه توانایی دورزدن مدافع مستقیم وسانتركردن ازجناحین خصوصا جناح راست رو دارا باشنددرتیمهای دیگر وجوددارند كه به نظر بنده ازشریفات برای پرسپولیس موثر ترخواهندبود.به جای انصاری فرد هم به نظر بنده بازیكنی مثل سجادشهباززاده ویا كاوه رضائی خیلی خیلی بهتر و احتمالا كم قیمت ترهستند.حدادی فر بازیكن گم شده تیم پرسپولیسه چون هم قدرت بازی سازیش خوبه هم بسیار محجوب وخوش اخلاقه.عبداله كرمی هم بعید میدونم بتونه تو تهران به خوبی خوزستان بازی كنه و ضمنا ستون دفاعی تیم فولاده واونا ازدستش نمی دن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها