ترانزیت مواد مخدر با خودروهای لوکس

قاچاقچی معروف تهران دستگیر شد

رییس کلانتری 108 نواب از دستگیری یک قاچاقچی معروف تهران معروف به "بهنام دالتون" که در امر توزیع ماده مخدر «شیشه» فعالیت می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۶۱۳
«بهنام دالتون» دستگیر شد

سرهنگ سید عباس نازرفتار گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه مردی به نام «بهنام» معروف به «بهنام دالتون»، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی ماموران نشان داد که بهنام دالتون یکی از قاچاقچیان سابقه دار و معروف تهران است که در محدوده خیابان هاشمی اقدام به توزیع و پخش گسترده مواد مخدر از نوع شیشه می‌کند.

رییس کلانتری 108 نواب گفت: تحقیقات و مراقبت نامحسوس ماموران پلیس ادامه داشت تا اینکه نهایتا در ظهر روز 24 فروردین ماه سال جاری ماموران تجسس، حین گشت زنی در خیابان مالک اشتر متهم را به همراه همدستش سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشاهده و در صدد دستگیری متهمان برآمدند. اما بهنام به محض مشاهده ماموران متواری شد که در خلال تعقیب و گریز پلیسی ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کردند که نهایتا بهنام را به همراه همدستش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه همدست بهنام یک کیف کمری داشت که در آن تعداد زیادی از پک‌های شیشه جاسازی شده بود، گفت: این فرد پس از متوقف شدن، قصد داشت مواد را معدوم کند اما موفق نشد و نهایتا 26 پک مواد مخدر از نوع شیشه از آنها کشف شد.

به گفته سرهنگ نازرفتار، این متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عملی!
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
۰
۰
این افراد...در نهایت با یك دادگاهی پشت پرده كمتر از یك هفته آزاد شده و تهدیدی برای عاملان نیرو انتظامی دخیل در دستگیری وی میشوند .

نیازمندی ها