چه کسی سرمربی استقلال می شود

صدای پای پاشازاده می آید

قلعه نویی می ماند یا می رود؟ شواهد حاکی از ابقای اوست اما خبرهای دیگری هم به گوش می رسد.
کد خبر: ۶۶۶۱۴۸
صدای پای پاشازاده می آید

سایت جام جم ورزشی - مصاحبه چند روز قبل علی فتح الله زاده درباره تمایل به حضور منصوریان، پاشازاده یا مجیدی در کادر فنی استقلال، شایعاتی که از مدتها قبل در مورد سرمربی فصل بعد استقلال به گوش می رسید را قوت بخشید. مدتهاست که این خبر به گوش می رسد که علیرضا منصوریان فصل آینده روی نیمکت استقلال می نشیند.

از طرف دیگر مهدی پاشازاده هم دیگر گزینه سرمربیگری آبی هاست که طبق شایعات اگر سرمربی نشود، شاید به عنوان کمک مربی، در کادر علیرضا منصوریان مشغول به کار شود. پاشازاده در مورد این شایعات می گوید:" تا امروز هیچ تماسی از طرف باشگاه با من گرفته نشده و فعلا تمام تمرکزم روی برنامه های تیم خودم هست. هر وقت تماس گرفته شد آن وقت می توان در مورد این موضوع فکر کرد" بازیکن سابق استقلال البته بحث در مورد تیم محبوبش را همین جا به پایان نمی رساند:" سرمربیگری من یا منصوریان در استقلال دیر و زود دارد اما سوخت و ساز ندارد. علی چند سال از من بزرگتر است اما تجربه مربیگری من را ندارد. خودتان رزومه مرا می دانید و می دانید که از دستیاری شروع کرده ام تا به سرمربیگری در تیم های لیگ یکی رسیده ام" پاشازاده که مثل منصوریان علاقه زیادی به نشستن روی نیمکت استقلال دارد، به هر قیمتی حاضر نیست به آرزویش برسد و وقتی از او می پرسیم قبول می کند دستیار منصوریان شود، جواب منفی بهمان می دهد. اتفاقات چند روز آینده باشگاه مشخص خواهد کرد که عبارت سرمربی استقلال جلوی اسم او نوشته می شود یا علیرضا منصوریانی که گفته می شود طی روزهای گذشته با فتح الله زاده جلسه داشته است. (آی اسپرت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
امیر رضا
United States
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
منصوریان گزینه خیلی خوبیه /
همیشه ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
با سلام
به عقیده اینجانب سرمربی گری استقلال گرگ باران دیده می خواهد فلذا برای اقایان منصوریان، پاشازاده و مجیدی زود است. بهتر است یا از دستیاری در استقلال شروع كنند یا در تیم های كوچك تجربه اندوزی نمایند. با تشكر
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
بامید خدا امیر خان میمونه

نیازمندی ها