رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور:

نیروهای جوان، انقلابی، بانشاط و عاشق کار را در اولویت قرار دهید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته کارگر و روز معلم گفت: باید به مشکلات معیشتی این دو قشر رسیدگی شود. البته مسئولان گام های خوبی در این راستا برداشته اند اما بسیاری از این مشکلات باقی مانده است.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۴
باید به مشکلات معیشتی معلمان و کارگران رسیدگی شود

در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت ضمن تبریک فرارسیدن هفته کارگر و روز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم گفت: باید از دو قشر معلم و کارگر تجلیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید به فرهنگ کار و جایگاه قشر کارگری در جهت رشد کشوری بیشتر پرداخته شود.

وی ادامه داد: کارگران و معلمان در دوره های مختلف شکل گیری نظام جمهوری اسلامی نقش پررنگی داشتند. چه در دوران مبارزات انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: اکنون این جامعه متدین چرخ های تولید،؛ اقتصاد و فرهنگ کشور را به حرکت درآورده و در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی برجسته ای خواهند داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارگران ما روز به روز از مهارت بیشتری برخوردار می شوند و معلمان در جهت ترویج فرهنگ، اسلام، تولید، اخلاق می توانند نقش آفرینی عظیمی داشته باشند.

باهنر تاکید کرد: این دو قشر در عرصه های مختلفی به موفقیت های مهمی دست یافتند و در نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف کارگر و معلم از شکل قبلی خود خارج شده و به غنای بیشتری دست یافته است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان و کارگران گفت: باید به این مشکلات رسیدگی شود البته مسئولان گام های خوبی را در این راستا برداشته اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
یا خیلی دل خجسته اید یا معلمان و كارگران را خجسته فرض كردید

نیازمندی ها