سخنگوی دولت درباره حذف پردرآمدهای ثبت نام کننده در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها گفت: درفرم ثبت نام چند گزینه برای مردم اعلام کرده ایم که درآمدشان چه میزان است بنابراین مردم اطلاعاتشان را به درستی منعکس کردند حال اگر متناسب با کارمان هر سقفی را مشخص کنیم به راحتی می توانیم قانون را اجرا کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۸۸۴
سقف درآمدی برای یارانه بگیران اعلام می کنیم

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد باقر نوبخت پس از جلسه با اعضای کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که بالاخره پردرآمدهای ثبت نام کننده از دریافت یارانه حذف خواهند شد یا خیر افزود: بند و تبصره 21 قانون بودجه ، تکالیفی را برای دولت تعیین کرده است و ما هم براساس آنچه قانون است ، تصمیم می گیریم.

وی اضافه کرد: آنچه قانون مشخص کرده این است که افراد نیازمند متقاضی، ثبت نام کنند و وقتی ثبت نام می شوند یعنی تقاضا وجود دارد اما اینکه چه کسانی نیازمند هستند بند و تبصره 21 دولت را مسئول کرده است تا سقف درآمدی را مشخص کند.

نوبخت اضافه کرد: در فرم ثبت نام چند گزینه برای مردم اعلام کرده ایم که درآمدشان چه میزان است بنابراین مردم اطلاعاتشان را به درستی منعکس کردند حال اگر متناسب با کارمان هر سقفی را مشخص کنیم به راحتی می توانیم قانون را اجرا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که سقف درآمدی کی مشخص می شود گفت: هر زمانی که دولت جلسه ای برگزار کند با توجه به دریافت گزارش های مختلف آن را رسانه ای می کند.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش قیمت حاملهای انرژی مشخص شده است یا نه ؟ گفت: این افزایش قیمت هنوز مشخص نشده است و بعد از اینکه مشخص شد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی روند گام دوم هدفمندی و نیز هزینه کردهای آن و تعداد ثبت نام کنندگان و انصرافی ها در قالب یک گزارش ارائه می شود گفت: به زودی در نشستی خبری در این باره اطلاع رسانی خواهم کرد.

سخنگوی دولت درباره اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران نیز گفت: دولت مشکلی در اجرای خدمات مربوط به ایثارگران در لایحه بودجه سال 93 ندارد و آیین نامه های مربوط نیز تدوین شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
جام جم مگه تو خبر قبلی نگفتی همه كسایی كه ثبت نام كردند یارانه می گیرند این یعنی چی؟؟؟ !!!!
سروش2
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
یك دفعه نشد در این دولت تدبیر و امید دوتا مسئول در مورد موضوعی یك حرف بزنند !!!! بابا دو شب پیش بود شریعتمداری گفت همه كسانی كه ثبت نام كرده اند یارانه می گیرند. اون چی گفت شما چی میگید؟؟!!!!
اثیر الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
دست از سر مردم از نفس افتاده بردارین ... هر كاری می خواین انجام بدین ... فقط چیزی نگید !!!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
والا به خدا دیونمون كردین اخه 45 تومن پوله میخواید بدید اگه اونم بدید !!!!!!!كشورای دیگه سوپور شهرداریشونم 3 بار در سال دولتشون بهشون پول میده برن دنیارو بگردن دیگه چه برسه شغلای دیگه اونوقت ما بیچاره های ایرانی ....!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها