آدم‌ربا‌ها برای آزادی دختربچه 100 میلیون می‌خواستند

آدم‌ربا‌هایی که با ربودن دختر هشت ساله برای آزادی او 100 میلیون تومان می‌خواستند، در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند و گروگان خردسال نجات یافت.
کد خبر: ۶۶۵۶۷۹
آدم‌ربا‌ها برای آزادی دختربچه 100 میلیون می‌خواستند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به جام‌جم گفت: در این عملیات سه آدم‌ربا دستگیر شدند و تحقیق از آنها در پلیس آگاهی ادامه دارد.

سرهنگ غلام‌عباس غلام‌زاده گفت: عصر یکشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در شهرستان دنا مبنی بر ربوده شدن یک دختر هشت ساله در یکی از روستاهای این شهرستان، تحقیق در این زمینه آغاز شد و ساعتی بعد ماموران اطلاع یافتند، آدم‌ربا‌ها برای آزادی دختر بچه گروگان درخواست صد میلیون پول کرده و تهدید کردند، اگر پلیس دخالت کند گروگان خود را خواهند کشت.

وی افزود: در پی این اطلاعات معلوم شد آدم‌ربا‌ها از خانواده گروگان شناخت کافی داشته و پس از ربودن دختربچه، شهرستان دنا را به مقصد شیراز ترک کرده‌اند.

غلام‌زاده تصریح کرد: با جمع‌بندی اطلاعات، مشخصات گروگان در اختیار مأموران انتظامی قرار گرفت و تیم‌های عملیات پلیس آگاهی چند شهر جستجو برای دستگیری آدم‌ربا‌ها را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی از این عملیات و به دست آمدن سرنخ‌هایی از آدم‌ربا‌ها، ماموران موفق به شناسایی سرکرده باند و محاصره متهم شدند که با خودروی پراید در یکی از خیابان‌های اصلی شهر شیراز در حال تردد بود، این متهم با دیدن ماموران بسرعت از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در پی فرار متهم تعقیب و گریز وی آغاز و متهم دستگیر شد.

غلام‌زاده عنوان کرد: با تحقیق از متهم وی به محل اختفای گروگان اعتراف کرد و ماموران با عزیمت به محل دختربچه را از خانه‌ای که توسط یک مرد و زن جوان در آن زندانی شده بود، نجات دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متهمان با اعتراف به آدم‌ربایی به قصد اخاذی با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها