پس از جدایی از استقلال اتفاق می افتد

بازگشت آندو به قطر

اداره مالیات استان تهران حاضر است بر سر منافع ملی با فدراسیون فوتبال همکاری کند.
کد خبر: ۶۶۴۸۶۹
وینگادا یک قدم به ایران نزدیک شد

سایت جام جم ورزشی - نلو وینگادا، سرمربی جدید تیم ملی امید ایران که پس از عقد قرارداد با این تیم به خاطر مشکلات مالیاتی هنوز نتوانسته به کشورمان سفر کند، با اعلام همکاری اداره مالیات استان تهران با فدراسیون فوتبال، یک گام به حضور در کشورمان نزدیک شد.

محمدرضا نوری، رئیس امور مالیاتی استان تهران در همین زمینه گفت: طبق قانون، زمانی که مالیات یک مؤدی قطعی شد و مراحل قانونی آن طی شد، باید نسبت به پرداخت آن اقدام کرده و دیگر نمی‌توان در خصوص اصل این مالیات کاری کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان در خصوص جرایم دیرکرد پرداخت مالیاتی وینگادا اقدامی انجام داد یا خیر گفت: ما به نام افراد کاری نداریم و سازمان امور مالیاتی طبق قانون می‌تواند جرایم مالیاتی را ببخشد. بر همین اساس ما نیز حاضریم به خاطر تیم ملی امید و منافع ملی، در خصوص جرایم دیرکرد مالیاتی وینگادا با فدراسیون فوتبال همکاری‌های لازم را به عمل بیاوریم.

نوری با بیان اینکه ماهانه مبلغی به اصل مالیات، به عنوان جریمه دیرکرد تعلق خواهد گرفت، در خصوص مبلغ اصل مالیات و جریمه دیرکرد سرمربی جدید تیم امید گفت: طبق ماده 232 قانون مالیات‌ها، اطلاعات مؤدیان محرمانه است و نمی‌توان آن را در اختیار افراد غیر قرار داد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها