بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خرید بن کارت دانشجویی از ۲۷ فروردین آغاز می‌شود

ثبت‌نام 50 هزار دانشجو برای بن کارت

معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب از ثبت‌نام 50 هزار دانشجو در نخستین روز ثبت‌نام در سایت نمایشگاه کتاب تهران برای گرفتن یارانه بن‌کارت خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۷
ثبت‌نام 50 هزار دانشجو برای بن کارت

محمد اللهیاری درباره اختلال در روند ثبت‌نام سایت بن‌کارت‌ دانشجویان برای نمایشگاه کتاب به فارس گفت: سامانه ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب امسال با سال گذشته تفاوت‌هایی دارد، تا پیش از این روال این گونه بود که دانشجو ثبت‌نام را انجام می‌داد و مراجعه کمتری به سایت داشت، پس از آن به بانک مراجعه کرده، پول پرداخت می‌شد و کارت را تحویل می‌گرفت. اما امسال سامانه یک مرحله جلوتر رفته است و پرداخت هم اینترنتی انجام می‌شود، یعنی اگر فرد سال گذشته زمان یک دقیقه‌ای را برای مراجعه به سایت می‌گذراند، امسال این زمان به 4 یا 5 دقیقه افزایش یافته است، با همه این احوال در روز اول ثبت‌نام 50 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و نزدیک ده هزار نفر هم پرداخت اینترنتی داشته‌ایم.

به گفته این مسئول نمایشگاه، شب گذشته جلسه‌ای را با مجموعه‌ای که پشتیبان نرم‌افزار هست برگزار کردیم، تا به لحاظ رم و پهنای باند مشکی بوجود نیاید از این رو فکر می‌کنم از روز جمعه مشکل اندک موجود مرتفع خواهد شد.

او درباره افزایش میزان تخصیص اعتبار به بن کارت‌های دانشجویان و این‌که آیا اعتبار به بیش از سه میلیارد افزایش می‌یابد، گفت: در مصلی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم جلسات خوبی را داشتیم، قرار شده اگر این اتفاق رخ دهد و مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت و وزارت ارشاد همت کنند ما بتوانیم ظرف دو یا سه روز آینده توافق اصولی را بین وزراء در سطح هیات دولت داشته باشیم و بتوانند بودجه خوبی اختصاص دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها