رییس سازمان بازرسی کل کشور که رسیدگی به پرونده موسوم به اختلاس سه هزار میلیاردی را نیز بر عهده دارد درمورد برخی گمانه​زنی​ها مبنی بر احتمال نقض حکم اعدام مه آفرید امیرخسروی متهم اصلی این پرونده گفت: حکمی که صادر و قطعی شود به طور قطع اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۴۰۸۳
حکم اعدام مه​آفرید اجرا می​شود

ناصر سراج روز جمعه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت رد مال مه آفرید امیرخسروی نیز اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون رد مال خیلی خوب پیش رفته است و همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور که پیشتر از برگزاری دادگاه محمود رضا خاوری مدیر عامل سابق و متواری بانک ملی در سال 93 خبر داده بود در مورد تاریخ برگزاری دادگاه وی گفت: در این پرونده وکیل معرفی شده است بنابراین دادگاه غیابی نخواهد بود.

سراج در مورد تاریخ برگزاری دادگاه نیز افزود: هر موقع رسیدگی پرونده آغاز شود اعلام خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص پرونده حادثه آتش سوزی در یک واحد تولیدی در خیابان جمهوری که منجر به مرگ دو کارگر زن شد، افزود: تحقیقات این پرونده تمام شده و برای دادستانی، وزارت کشور و شورای شهر ارسال شده است.

وی همچنین در مورد پرونده آب پردیس نیز گفت :تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و به دلیل محرمانه بودن گزارش​ها نمی​توانم جزییات را بیان کنم. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
مهدی از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
۰
۰
اگر همانند زورگیران و مفسدان اخلاقی و قاتلان در ملاء عام اعدام شدند به نظام قضائی ایران اعتماد خواهیم كرد....
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
چطور اراذل و قاچاقچیها اعدام میشن اونوقت این دزدهای كثیف باید حكمشون نقض بشه كه خودشون و خونوادشون باپول بیت المال به زندگیشون ادامه بدن . بایداعدامش كنندتاعبرتی برای بقیه باشه.
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
واقعا اگر این افراد اعدام شوند چه مشكلی حل می شود. این رفتارهای خشونت آمیز مثل اعدام در ملا عام واقعا خجالت آوره كه پیشنهاد می دهید. راه های جلوگیری از سو استفاده باید بسته بشود ضمنا چرا نمی گذارند این آقایون در ملا عام از خودشون دفاع كنند؟!!!!!!!!!!!!
بار دومه نظر نوشتم!
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
۰
۰
قوانین را اصلاح و بازرسی را بیشتر و اختیارات مالی مسئولان را محدود كنید نباید افراد به همین راحتی اعدام شوند
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
از مردم عزیز یه خواهش دارم اونم این كه ندانسته با صدای رسانه ای جو گیر نشوند...مه آفرید خسروی بزرگترین كارآفرین كشور با17هزار پرسنل و چندین شركت فعال و در حال احداث كمك زیادی به جامعه كرده.. اقساط وام هم داشته پرداخت میكرده اگر هم رشوه داده چون اگه نمیداد كارش رو راه نمی انداختند... حالا شده كشتنی شده مفسد اقتصادی شده اخلال در نظام اقتصادی و هزار انگ دیگر كه بهش چسبوندن...خدا پشت و پناهش باشه .....
kkkk
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
اگه مه افرید باید اعدام بشه پس بابك زنجانی باید 10بار اعدام بشه كه حقشونه باید بفهمن با پول بیت المال مردم بازی كردن یعنی چه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها