معاون درمان سازمان تامین ‌اجتماعی گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری، مبنی بر تقویت بازار رقابتی برای ارائه خدمات بیمه‌ای – درمانی، بحث ادغام بیمه‌ها جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۶۶۳۵۸۰

مخالفت تامین اجتماعی با ادغام بیمه ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین ‌اجتماعی، محمدعلی همتی ضمن بیان این مطلب، افزود: سیاست‌های کلی سلامت بسیار جامع و کامل و چراغ راهنمای نظام سلامت است.

وی گفت: سیاست‌های نظام سلامت باید براساس این ابلاغیه انجام شود و تمام دستگاه‌هایی که به نوعی سیاستگذار یا مجری نظام سلامت هستند باید برنامه‌هایشان را براساس این ابلاغیه تنظیم کنند.

معاون درمان سازمان تامین ‌اجتماعی افزود:آگاه‌سازی حقوق مردم از مسئولیت‌های اجتماعی‌شان، ارتقای سلامت جسمی و روانی جامعه و تأکید بر اصلاح سبک زندگی مردم به خصوص جامعه ایرانی، از نکات برجسته‌ای است که در این سیاست‌ها وجود دارد.

دکتر همتی گفت: از دیدگاه یک سازمان بیمه‌گر، سیاست‌های کلی سلامت بخش زیادی از دغدغه‌های مسئولین را برطرف می‌کند.

وی افزود: سیاست نظام سلامت بر همگانی بودن بیمه پایه درمان و تحت‌پوشش قرار دادن آحاد جامعه تأکید دارد. ازاین‌رو سیاستی پیشرفته و مترقی است و با اجرای آن همه مردم از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه سیاست کلی سلامت بر کاهش سهم مردم از هزینه‌های آنان تأکید دارد، گفت: باید به جایی برسیم که بیماران جز رنج بیماری، دغدغه دیگری نداشته باشند.

همتی افزود: از نگاه یک سازمان بیمه‌گر، بر بسته‌های خدماتی جامع بهداشت و درمان تأکید شده که این بسته‌ها در بیمه‌های پایه و تکمیلی اثرگذار است.

 

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
۰
۰
این چه میگه و اون چی میگه؟!!!آیا نظام واحد بیمه و خدمات رسانی واحد با گفتار رهبری متناقض؟ چرا می خواهیم مطالب و مقاصد شخصی خودمان را توجیه و تفسیر كنیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها