نجات نوزاد 11 ماهه از توهمات شیطانی پدر

نوزادی 11 ماهه که تحت توهمات شیطانی پدر شیشه‌ای خود در بیابان‌های شهرستان خنداب استان مرکزی رها شده بود، در اقدام سریع مأموران پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۶۶۲۸۵۴
نجات نوزاد 11 ماهه از توهمات شیطانی پدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری مرکز شهرستان خنداب در اجرای حکمی قضایی برای جلب فردی اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان به نشانی منزل مسکونی‌اش مراجعه کردند.

در روند رسیدگی به حکم قضایی، همسر متهم اظهار داشت که شوهرش در منزل نیست و بعد از مصرف شیشه همراه نوزاد 11 ماهه خود از صبح امروز منزل را ترک کرده است.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند، فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این‌باره گفت: با تحقیقات صورت گرفته، متهم در یکی از محلات روستا شناسایی و دستگیر شد اما خبری از نوزاد 11 ماهه وی نبود.

وی افزود: با توجه به وضعیت اعتیاد متهم و وجود علائم مصرف شیشه و گفته‌ها و پراکنده گویی‌های وی و اعلام بی‌اطلاعی از وجود نوزاد، مأموران انتظامی به موضوع ظنین شدند و تحقیقات برای یافتن نوزاد در دستور کار قرار گرفت.

بیرانوند گفت: با توجه به تحقیقات پلیس در گفته‌های متهم مشخص شد وی با توجه به اثرات مصرف شیشه دچار توهم شده و با گمان اینکه فرزندش نوزاد شیطان است، او را در بیابان و در نقطه‌ای نامعلوم رها کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به بسیج تیم‌های گشتی برای یافتن نوزاد افزود: با توجه به اهمیت موضوع چندین تیم گشتی برای یافتن موضوع به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتی نوزاد گریان در داخل یک کاپشن مشکی در نزدیکی مسیر یک رودخانه پیدا و تحویل مادرش شد.

سرهنگ بیرانوند گفت: متهم حسب دستور مقام قضایی تحویل زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
بچه بی پناه را ول كرده به امون خدا،خاك تمام عالم توی سرش كه بعضی ها دارن حسرت یه بچه را میخورن
خواننده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
اینجور بی وجدان ها را بدون محاكمه اعدام كنند
nazi
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
یكی مثل من بیچاره توی 26 سالگی بی دلیل ناباروره یكی مثل اینا بچه میارن قدرشو نمی دونن. خدایا كجا نشستی؟ بچه رو به چه كسایی می دی ؟

نیازمندی ها