صاحبان روبان قرمز چگونه از ما متنفر می‌شوند ؟

واکنش عجیب ایرانی ها به نماد بیماری ایدز

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های این سازمان در سال 93 از ایجاد مجتمع‌های کامل پیشگیری و نیز افزایش باشگاه‌های HIV مثبت به عنوان دو دستور کار اصلی این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۴۱۹
ایجاد باشگاه‌های HIV مثبت از سوی بهزیستی

همایون هاشمی درباره مجتمع‌های کامل پیشگیری به ایسنا گفت: این مجتمع‌ها به منظور ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های لازم در حوزه اعتیاد، آموزش‌های لازم مربوط به دوره پیش‌، حین و بعد از ازدواج، آموزش‌های مربوط به دوران سالمندی و نیز آموزش‌ها و مهارت‌های لازم برای محیط‌های کارگری، دانشگاهی و کودکانه را ارائه می‌دهند.

وی با تاکید بر این‌که کنترل و مبارزه با بیماری ایدز یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بهزیستی در سال 93 است، اظهار کرد: باید با مراقبت از این بیماران، آسیب‌پذیری جامعه را کاهش دهیم و قصد داریم در سال آینده 26 باشگاه HIV مثبت خود را به 31 مورد افزایش دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به این‌که اولویت‌ها و برنامه‌های خود را بر اساس شرایط کشور و بویژه اقتصاد مقاومتی وفق داده‌ایم، عنوان کرد: اصلی‌ترین برنامه سازمان بهزیستی در سال آینده توانمندسازی مددجویان تحت پوشش به منظور خروج از چرخه حمایتی سازمان و ورود اقشار آسیب‌پذیر جدید به این چرخه است.

هاشمی با بیان این‌که تا پایان اردیبهشت تمام خانواده‌های پشت‌نوبتی ورود به چرخه حمایتی سازمان بهزیستی تحت پوشش قرار می‌گیرند، عنوان کرد: هم‌اکنون 68 هزار خانواده پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی سازمان بهزیستی قرار دارند که تا پایان اردیبهشت تمامی آنها تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی تقویت سه بسته خدمتی در حوزه مسکن، اشتغال و خدمات بیمه‌ای فراگیر را از دیگر برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال آینده دانست و بیان کرد: توسعه، راه‌اندازی و نوسازی مراکز توانمندسازی و حرفه‌آموزی به منظور آماده‌سازی برای اشتغال افراد و اجتماع‌پذیری مددجویان از دیگر برنامه‌های سازمان در سال آینده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها