پشت پرده پیوستن گل محمدی به ذوب آهن

ابراهیم زاده یا جلالی؛ یکی سرمربی نفت تهران می شود

کد خبر: ۶۵۹۹۹۴
گل‌محمدی: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که دیگر قهرمانی در دست تیم اوست، گفت: از فینال جام حذفی سال قبل تجربه خوبی را کسب کرده‌ام.

یحیی گل محمدی که تیمش امروز (یکشنبه) با برتری 4 بر یک برابر گسترش فولاد به صدر جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد، در نشست خبری این دیدار گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم در نیمه اول به دو گل برسیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. ما انگیزه زیادی داشتیم که با یک نتیجه‌ خوب در این بازی پیروز شویم و انصافا بازیکنانمان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: این صدرنشینی که فعلا موقت است و امیدوارم تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد، حق بازیکنان ماست. در نیمه دوم هم برای گل زدن و بهتر شدن تفاضل گل مان وارد زمین شدیم و دو گل دیگر زدیم و حتی بعد از این که بازی چهار بر صفر شد تعویض هایمان هجومی بود ولی متاسفانه روی یک کرنر گل خوردیم.

گل‌محمدی ادامه داد: برد ارزشمندی را کسب کردیم و توانستیم به صدر جدول برسیم. این صدرنشینی شایسته بازیکنان و مجموعه نفت بود که از اول فصل تاکنون زحمت زیادی کشیدند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا گسترش فولاد را در بازی امشب یک حریف بی‌انگیزه ندیده است، گفت: توپ هایی که بازیکنان حریف لو می‌دادند روی تلاش و پرس بازیکنان ما بود. ما پرس قوی را به کار بردیم و در آمدن از این فشار کار هر تیمی نیست. حریف تحت فشار زیادی بود و به همین دلیل توپ های زیادی را از دست می‌داد.

گل محمدی درباره این که تیمش چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: سرنوشت قهرمانی‌مان دست خودمان است، هر چند در هفته‌ آخر بازی سختی برابر سپاهان داریم که امروز هم توانست ملوان را شکست دهد. اگر بتوانیم سپاهان را ببریم، دیگر کاری به نتایج سایر تیم‌ها نخواهیم داشت و قهرمانی‌مان مسجل می‌شود.

در ادامه خبرنگاری به گل محمدی گفت که تقدیر طوری رقم خورده که باز هم قهرمانی تیمش به شکست سپاهان گره خورده است، گل محمدی در مواجهه با این سوال خندید و گفت: تجربه خوبی از پارسال دارم ولی امسال قضیه فرق می‌کند و تیم دیگری را هدایت می‌کنم. نمی‌شود گفت که برابر سپاهان بازی ساده‌ای داریم. ما باید برای قهرمان شدن سپاهان را شکست دهیم که اگر این کار را انجام دهیم کار بزرگی را صورت داده‌ایم.

گل محمدی در ادامه گفت: فکر می‌کنم همین که تا اینجا رسیده‌ایم ارزشش کمتر از قهرمانی نیست. این نتیجه‌ حاصل تلاش و همدلی همه عوامل و بازیکنان تیم است که برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده‌اند. /ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها