مادر مرزبان آزاد شده مشهدی با بیان اینکه دیشب تلفنی با پسرم صحبت کردم، گفت: در تمام روزهایی که از سجاد خبری نبود تنها آرزویم شنیدن خبر بازگشت او بود و مدام با شنیدن صدای زنگ در گمان می‌کردم که پسرم آمده است.
کد خبر: ۶۵۹۸۰۳
از امام هشتم(ع) خواستم  پسرم را  برگرداند

مادر سجاد زوهانی در مشهد اظهار کرد: طبق صحبتی که با ما شده قرار است مرزبانان امشب یا فردا وارد مشهد شوند البته هنوز هم لحظه رسیدن آنان به صورت قطعی مشخص نیست.

وی عنوان کرد: دیروز بعدازظهر ساعت 6 با پسرم تلفنی صحبت کردم و خیلی خوشحال شدم که صدایش را شنیدم در حال حاضر نیز مدام لحظه شماری می کنم که خودش را صحیح و سالم ببینم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گاه تصور نمی‌کردم که خبر آزادی پسرم را بشنوم، بیان کرد: روزی که اطلاع دادند سجاد آزاد شده باز هم باور نکردم اما هنگامی که صدایش را از پشت تلفن شنیدم از صمیم قلب خوشحال شدم و ایمان آوردم که پسرم آزاد شده است.

مادر سجاد تاکید کرد: آزادی سجاد با کمک خداوند و بعد هم مسئولین صورت گرفت و من از همه کسانی که در این زمینه به ما کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به روزی که خبر اسارت پسرش را شنیده، گفت: کمتر از یک ماه پیش با منزل ما تماس گرفتند و اطلاع دادند فرزند شما به همراه چهار نفر دیگر به اسارت یک گروه تروریستی درآمده و در این راستا مسئولان نیروی‌انتظامی و نظامی و امنیتی کشور به صورت جدی پیگیر آزادی این افراد هستند.

وی ادامه داد: آن روز تمام وجودم بی‌حس شده بود و مدام دست به دعا بر می‌داشتم و برای آزادی او نزد خداوند التماس و زاری می‌کردم و بارها از امام هشتم(ع) خواستم که پسرم را به من برگرداند.

وی افزود: در تمام روزهایی که از سجاد خبری نبود تنها آرزویم شنیدن خبر بازگشت او بود و مدام با شنیدن صدای زنگ در گمان می‌کردم که پسرم آمده است.

مادر سجاد که از خوشحالی اشک در چشمانش جمع شده بود، اظهار کرد: وقتی پاره تنت اسیر شود به هیچ چیز جز آزادی او فکر نمی‌کنی طوری که در روزهای قبل که نمی‌دانستیم بالاخره تکلیف سجاد چه می شود نه پدر و نه خواهر و برادران او خواب و خوراک نداشتند و گریه و زاری می‌کردند.

وی با بیان اینکه 3 پسر و یک دختر دارد، افزود: یکی از پسرانم مدرسه می‌رود. یکی دیگرشان کارگر است و دیگری سجاد است و پس از اینکه پدرشان در یک حادثه ساختمانی دچار آسیب کمر شده تنها درآمد زندگیمان از طریق سجاد تامین می‌شود و او در حقیقت نان آور خانه نیز هست.

گروهکی تروریستی موسوم به جیش العدل 17 بهمن ماه 5 نفر از مرزبانان ایران را از مرز سراوان استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ازادی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
ازتمام انها یی كه برای ازادی این عزیزان تلا ش كردند صمیما نه تشكر و قدردانی مینمایم

نیازمندی ها