رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور:

وزارت کشور اخبار مربوط به آزادی مرزبانان را تأیید نمی‌کند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با اشاره به اخبار مطرح‌شده درباره آزادی مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: وزارت کشور اخبار مربوط به آزادی مرزبانان را تأیید نمی‌کند.
کد خبر: ۶۵۹۲۷۷
وزارت کشور اخبار مربوط به آزادی مرزبانان را تأیید نمی‌کند

روح‌الله جمعه‌ای اظهار کرد: خبر منابع بیگانه مانند العربیه درباره آزادی مرزبانان و وضعیت آنان را تأیید نمی‌کنم و ایران همچنان نگران وضعیت آنان است.

وی افزود: زمانی این خبر از نظر دولت جمهوری اسلامی قطعیت دارد که مرزبانان عزیز کشورمان در قلمرو جمهوری اسلامی ایران واقع در کنسولگری و سفارت ایران در پاکستان و یا در خاک جمهوری اسلامی ایران تحویل مقامات ایران شوند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با بیان اینکه تا این لحظه، دستگاه دیپلماسی کشور اخبار مربوط به تحویل مرزبانان و یا پیکر شهید جمشید دانائی فر را به سفارت و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در خاک پاکستان تأیید نمی‌کند، تصریح کرد: تا زمانی که این اتفاق نیفتد به هیچ وجه این خبر از سوی وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران تأیید نمی‌شود.

جمعه‌ای با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، همچنان دولت پاکستان را مسئول امنیت و حفظ جان مرزبانان ربوده شده ایرانی می‌داند، خاطرنشان کرد: همچنان از دولت پاکستان انتظار داریم تا نهایت تلاش و همکاری خود را برای حل این مشکل داشته باشد.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با محوریت وزارت کشور برای آزادی مرزبانان ایرانی ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریع‌تر از طریق مراجع رسمی اخبار خوشحال کننده‌ای از مرزبانان قهرمان ایرانی به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های آنان برسد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با اشاره به اینکه در صورت به قطعیت رسیدن این موضوع نخستین مرجع اطلاع‌رسانی این موضوع وزارت کشور است، اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم تا اخبار امنیتی و به ویژه اخبار مرتبط با سلامتی هموطنانمان را از مراجع رسمی و مسئول پیگیری کنند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها