یک دستگاه خودروی هیوندای کوپه که با سرعت 190 کیلومتر بر ساعت در محور چوپانان - اردکان در حال حرکت بود توسط عوامل گشت نامحسوس پلیس راه استان یزد متوقف شد.
کد خبر: ۶۵۹۲۷۹
توقیف هیوندا با 190 کیلومتر سرعت در یزد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد مظفری رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: عوامل گشت نامحسوس پلیس راه استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور چوپانان - اردکان متوجه سرعت بیش از حد یک دستگاه خودوری هیوندای کوپه شدند.

وی افزود: این خودرو توسط ماموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و ضمن جریمه و ثبت نمره منفی برای این راننده متخلف، خودرو نیز روانه پارکینگ شد و راننده نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

رییس پلیس راه یزد با اشاره به موج سفرهای نوروزی خاطر نشان کرد:با رانندگانی که اقدام به ارتکاب تخلفات حادثه ساز می کنند با قاطعیت برخورد شده و ضمن اعمال قانون و ثبت نمره منفی، خودروی آنها نیز طبق قانون در پارکینگ توقیف خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
چرا در اخبار مختلف, تمام ماشینا در190 كیلومتر در ساعت متوقف می شوند؟ اگر در جهت تذكر به رانندگان خاطی هست بهتر نمونه های بیشتری ذكر بشه .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها