پیامک عوام ‌فریبانه

نماینده اصلاح‌طلب دوره ششم مجلس شورای اسلامی ارسال پیامک نوروزی رئیس‌جمهور به همه ملت ایران را پوپولیستی و عوام‌فریبانه دانست و نوشت: چرا بدعتی را می‌گذارند تا رؤسای دولت‌های بعدی هم آن را تکرار کنند؟
کد خبر: ۶۵۸۹۹۷
پیامک عوام ‌فریبانه

به گزارش فارس، اکبر اعلمی در صفحه شخصی اجتماعی خود از پیامک‌های «نوروزی رئیس جمهور» انتقاد کرد و نوشت: پس از انقلاب همه روسای جمهوری در آغاز سال نو از طریق صدا و سیما ضمن گفت‌وگو با مردم فرا رسیدن عید نوروز را به آنان شادباش می‌گویند که آقای روحانی نیز امسال از این فرصت و رسانه فراگیر کمال استفاده را کرده و نوروز سال 93 را به عموم مردم تبریک گفت.

وی با تاکید بر اینکه تبریک دوباره از طریق تلفن‌های همراه توسط رئیس جمهور چندان ضرورتی نداشت، نگاشته است: صرف‌نظر از اینکه رفتارها و خلقیات دستکم سه دهه گذشته ایشان در مسئولیت‌های مختلف خصوصاً در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که ضرورت حفظ ارتباط تنگاتنگ با موکلین را ایجاب می‌کند با چنین ادعائی سازگار نیست.

اعلمی تاکید کرده است: حتی اگر مخارج این اقدام از محل درآمدهای شخصی رئیس‌جمهور هم تامین شده باشد، باز با توجه به پیام تبریکی که همزمان و در چند نوبت بطور فراگیر از طریق شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد، این عمل بجز اسراف و تبلیغات پوپولیستی و عوام‌فریبانه زودرس حاصل دیگری به همراه نداشته است.

درگیری لفظی بین عریقات و لیونی

شبکه تلویزیونی المیادین از درگیری لفظی بین صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین با تزیپی لیونی مذاکره کننده ارشد اسرائیل در دیدار امروز خبر داد.

به گزارش المیادین، عریقات و لیونی با حضور مارتین اندیک رئیس هیات آمریکایی برای جلوگیری از شکست کامل مذاکرات بین دو طرف تشکیل جلسه داده بودند. این جلسه هفت ساعت طول کشید.

مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با تزیپی لیونی مذاکره کننده ارشد رژیم صهیونیستی تهدید کرد فلسطینی ها مقامات این رژیم را به عنوان جنایتکار جنگی در محافل بین المللی تحت تعقیب قرار خواهند داد.

مارتین اندیک فرستاده آمریکا نتوانست فضای دیدار بین صائب عریقات و تزیپی لیونی را آرام کند. دراین دیدار که هفت ساعت طول کشید، بحث های شدیدی بین دو طرف مطرح شد.

لیونی در این دیدار تهدید کرد اسرائیل تحریم های بی سابقه ای را علیه فلسطینی ها اعمال خواهد کرد.

عریقات هم در مقابل تهدید کرد فلسطینی ها مقامات اسرائیل را به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه های بین المللی تحت تعقیب قرار خواهند داد.

تحلیل روزنامه صهیونیستی از قدرت سوریه و حزب الله

یک رسانه صهیونیستی از غافلگیر شدن غربی ها از ایستادگی و مقاومت دولت و ارتش سوریه با وجود گذشت سه سال از جنگی که علیه این کشور به راه افتاده است، خبر داد.

روزنامه هاآرتص به موفقیتها و پیروزیهای ارتش سوریه و حزب الله بر تروریستهای تکفیری اذعان و تاکید کرده است موفقیتهای اسد و حزب الله در مهار پیشروی گروههای شورشی و رفع خطر آنی از نظام در دمشق به آنها اعتماد به نفس بخشیده است.

هاآرتص اذعان کرد بشار اسد رئیس جمهوری سوریه همه کارشناسان غربی را با موفقیت خود در باقی ماندن در قدرت پس از سه سال از جنگ غافلگیر کرد، ممکن است تحولات دیگری رخ داد که با پیش بینی ها و ارزیابی های اسرائیل تعارض داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
با سلام و خسته نباشید به نظر من كار قشنگی بوده حالا یكی مبتكر است وخودش تو دل مردم جا داده حسودی میكنید پولش هم كه خودش داده شماهاچه كار دارید دیگه ایرادی نبود ( از این حرفها دست بردارید، برید برسید به مملكت )
فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
اقای اعلمی : من بر خلاف نظر شما وقتی كه این پیامك 50 تومانی را دریافت كردم انگار هدیه 50میلیونی را گرفتم و واقعا خوشحال شدم كه رئیس جمهور مردمی من مرا شخصا مورد محبت خویش قرار داده است
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
امان از حسادت.
مریم كریمی طاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
این كه برای بعضی افراد 1 فروردین ارسال شد و برای بعضی 13 خیلی بد بود . لااقل هماهنگ می شد همزمان به مردم تبریك گفته می شد كه اونم از طریق تلویزیون انجام شد و لازم نبود. بعدم اونا كه موبایل ندارند چه كنند؟

نیازمندی ها