در حالیکه شبکه تلویزیونی سعودی العربیه به نقل از گروهک تروریستی جیش‌العدل مدعی شد مرزبانان ایرانی آزاد شدند، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان درواکنش به این خبر گفت: موضوع در دست بررسی است و تا پایان اطلاعات تکمیلی اخبار جدید در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۸۹۸۶
اخبار ضد و نقیض از آزادی مرزبانان ایرانی

«علی‌اصغر میرشکاری» معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا 4 مرزبان ربوده شده ایرانی آزاد شده‌اند؟ اظهارداشت: موضوع در دست بررسی است و تا پایان اطلاعات تکمیلی اخبار جدید در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

در همین زمینه «منصور حقیقت پور» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: اطلاع رسانی در زمینه صحت این خبر بر عهده وزارت کشور است و تا پایان اعلام نتیجه از سوی این وزارتخانه باید منتظر بمانیم.

همچنین «سیدحسین نقوی‌حسینی» در مورد ادعای خبرگزاری العربیه مبنی بر آزادی مرزبانان گروگان گرفته شده گفت: هنوز سندی مبنی بر آزادی مرزبانان گروگان گرفته شده به دست نیاورده‌ایم و تا اعلام آزادی قطعی آنها و یا رویت مرزبانان نمی‌توانیم چنین ادعایی را تأیید کنیم زیرا مطمئنا انتشار چنین خبرهایی با اهداف خاصی صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر خبرگزاری فارس به نقل از یک مقام آگاه امنیتی از تحویل مرزبانان ربوده‌شده به مقام‌های ایرانی در پاکستان خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها