یک اتفاق عجیب در فوتبال ایران

پسر کم سن و سال دوستی مهر، مربی سایپا شد

با وجود توقف برابر سایپا

کرانچار: هنوز به آینده امیدواریم

کد خبر: ۶۵۸۱۴۳
کرانچار: هنوز به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد: عدم تمرکز بازیکنان و اشتباهات فردی باعث تساوی در این مسابقه شد.

کرانچار سرمربی سپاهان بعد از تساوی تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: برای چندمین بار است که ما از تیم حریف جلو می‌افتیم اما نمی‌توانیم در دقایق آخر نتیجه را حفظ کنیم. توافق ما با بازیکنان مبنی بر حفظ توپ و فشار بر تیم حریف در نیمه اول توسط برخی بازیکنان انجام نشد و حتی اشتباه مسلم داوری در اعلام معکوس یک اوت باعث شد همان توپ به سمت دروازه ما آمده و گل دوم را برای سایپا به ارمغان آورد.

وی افزود:‌ عدم تمرکز برخی بازیکنان باعث شد که با اشتباهات فردی کسب سه امتیاز مهیا نشود البته اعلام می‌کنم با وجود تساوی دو بر دو هنوز به آینده امید داشته و می‌توانیم شانس حضور در بین سه تیم و کسب سهمیه آسیا را داشته باشیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که طبق آنالیز از 52 توپی که دریافت کردی 49 تا را لو دادید، اظهار داشت:‌متاسفانه این اشتباه در نیمه اول بسیار زیاد بود به نحوی که در بین دو نیمه تذکر لازم داده شد و توپ‌های لو رفته در نیمه دوم کاهش داشت. اما فشار روانی زیادی که به برخی بازیکنان وارد شده بود و ترس از عدم کسب سه امتیاز تمرکز آنها را به هم زده و با وحود اینکه تمامی این موارد در تمرینات گفته شده بود اما دو امتیاز بازی امروز را واگذار کردند.

کرانچار در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید برخی از بازیکنان از جمله سوکای و بولکو بی‌انگیزه بودند خاطرنشان کرد: درباره بولکو این حرف صادق نیست شاید دو سه موقعیت ایجاد شد که آنها را بی‌هدف از دست داد. اما درباره سوکای قبول دارم. به وی متذکر می‌شویم با تمرکز بالا ابتدا توپ را کنترل کرده و بعد ضربه بزند. مشکل دیگری که اشاره نکردید حضور مداوم او در تله آفساید است. این خود بازیکن است که باید تمرکز لازم را داشته باشد و اسیر اشتباهات نگردد. قصد توجیه ندارم. سه امتیاز را از دست دادیم. فشار زیادی بازی با الاهلی باعث شد بازیکنان تخلیه شوند اما نگاه ما به آینده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها