در روز شکست استقلال

فرهاد مجیدی هم تشویق شد هم ...

پس از دیدار استقلال و نفت تهران بخشی از هواداران این تیم بازیکنان آبی پوش را بی غیرت خطاب کردند و در پایان این دیدار نیز شعار علیه فرهاد مجیدی به گوش رسید.
کد خبر: ۶۵۸۱۳۵
فرهاد مجیدی هم تشویق شد هم ...


دیدار استقلال و نفت تهران دارای حواشی خاصی بود که در زیر می‌آید:

* آبی پوشان تهرانی بعد از مدتی بار دیگر نتوانستند لیست‌شان را 18 نفره کنند و با 17 نفر در این دیدار حاضر شدند.

* در اواسط نیمه نخست امیر قلعه نویی که در تمام مدت مسابقه ایستاده بازی را تماشا می کرد، کتش را از تن بیرون کرد و با آغاز نیمه دوم بار دیگر با کتش نظاه گر کار شاگردانش شد.

* یحیی گل محمدی و دستیارانش به طور متناوب در کنار زمین قرار می گرفتند و بر کار تیمشان نظارت می کردند.

* در دقیقه 43 این دیدار محمد مهدی نظری با خطا در محوطه جریمه نفت تهران سرنگون شد اما داور اعتقاد داشت او تمارض کرده و با اعلام این نظر از سوی زرگر نیمکت استقلال با اعتراض نسبت به این قضیه تا آستانه ورود به زمین هم پیش رفت.

* آندرانیک تیموریان از حاضران در جایگاه ویژه بود

* علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال در دقایقی از سوی تماشاگران تیمش مورد تشویق قرار گرفت. او در اواسط این دیدار در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر شد و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

* هماهنگ نبودن کمک داور و داور وسط این دیدار اعتراض شدید تماشاگران استقلال را در چند صحنه در پی داشت.

* پس از برخورد سنگین پژمان نوری و مدافع نفت تهران که منجر به مصدومیت مدافع هافبک استقلال از ناحیه بینی شد، براحتی می شد چهره نگران ماجدی و امیر قلعه نویی را مشاهده کرد. این بازیکن تا آخرین دقایق بازی با این مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد.

* پس از اشتباهات متعدد محمد مهدی نظری در این دیدار هواداران استقلال به شدت آرش برهانی را تشویق کردند و پس از اینکه متوجه شدند بوبکر کبه در حال ورود به زمین است، برخی از آنها نسبت به تصمیم قلعه نویی معترض شدند و با شعار آرش آقای گل خواهان حضور برهانی در میدان شدند.

* با مصدومیت حمدی نژاد از نفت تهران در دقیقه 69 برخی از هواداران استقلال، سرمربی نفت تهران را ضد فوتبال نامیدند.

* با تعویض تونی کاروالیو که خودش به جای غلام نژاد در این دیدار به میدان آمده بود، هواداران استقلال به شدت به تصمیم سرمربی این تیم معترض شدند و برخی از آنها با شعار اشتباه شده، خواهان لغو این تعویض بودند.

* در دقیقه 70 ضد حمله خطرناک نفتی ها که تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفته بود، نزدیک بود قلعه نویی را به میانه میدان بفرستد. این مربی به شدت از عملکرد چند بازیکن تیمش در این صحنه عصبانی بود.

* با تعویض مهدی نظری و به میدان آمدن برهانی، هواداران استقلال بشدت برهانی را تشویق کردند و وقتی با آهسته بیرون آمدن نظری برای تعویض مواجه شدند با فریاد از او خواستند سریعتر جایش را به برهانی بدهد.

* پس از اینکه آبی پوشان در دقیقه 90 از نفتی ها گل خوردند هواداران این تیم با شعار «بی غیرتها حیا کنید، استقلال را رها کنید» نسبت به عملکرد بازیکنان این تیم واکنش نشان دادند.

* جمعی از هواداران استقلال برای لحظاتی با فریاد «فرهاد مجیدی» نسبت به عملکرد استقلال واکنش نشان دادند.

* پس از پایان این دیدار میان بخشی از هواداران استقلال درگیری نسبتا شدیدی رخ داد که با دخالت ماموران انتظامی به زد و خورد کشیده نشد. ماجرا در این میان به فرهاد مجیدی ارتباط داشت که در نهایت بخشی از هواداران استقلال با شعارهای رکیکی علیه مجیدی نسبت به تشویق او موضع گرفتند. گویا درگیری میان تماشاگران از زمان تشویق مجیدی آغاز شده بود و در نهایت این درگیری با دخالت ماموران نیروی انتظامی ختم به خیر شد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
چرا مجیدی كه خود عامل این مشكلات استقلال است تشویق میشود!البته از قلعه نوئی هم به دلیل اصرار به استفاده از نظری و قاضی در این فصل انتقاد دارم و اینها را پایین تر از اندازه استقلال میدانم و معتقدم با این بازیكنان استقلال به هیچ جا نمیرسد!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها